Beantwoord

Nieuwe thuis aansluiting

  • 2 January 2019
  • 1 reactie
  • 751 Bekeken

Wij zijn overgestapt naar t-mobile na gesprek met verkoper van t-mobile er zou een monteur alles aan komen sluiten.
helaas alleen het pakket geen monteur dan ga je bellen en wat hoor je dan blijf maar 9 dagen zonder telefoon tv en internet monteur kan niet eerder wat een service voor nieuwe klanten nu al spijt van de overstap al vanaf oudejaarsdag kunnen we niks meer
icon

Beste antwoord door Piotr 8 January 2019, 10:27

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hey @eddepet45,

Dat is geen fijn welkom! Ik wil je hierbij gaan helpen! Heb je een glasvezel- of ADSL-abonnement besteld? Bij laatstgenoemde sturen we niet automatisch een monteur. Een ADSL-pakket kun je heel makkelijk zelf aansluiten met de handleiding. Mocht je daar hulp bij nodig hebben, dan wil ik je daar graag bij ondersteunen. Dit filmpje helpt je ook al op weg.
Heb je inmiddels wel een afspraak gepland?

Reageer