Nog geen aansluiting

  • 14 January 2023
  • 40 reacties
  • 821 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 18 reacties

Hallo, ik heb eind november internet aangevraagd aangezien we 12 december op onze nieuwe adres kwamen wonen. Er zou glasvezel beschikbaar zijn vanaf de 6e van december ( ik wil gewoon DSL maar dat kon niet omdat er zekerheid was dat ik 12 december al glasvezel zou hebben). Uiteindelijk kon ik pas vorige week een afspraak maken. Vervolgens komt de installateur 2x niet opdagen. Vandaag de derde keer eindelijk wel en blijkt de glasvezel installatie onjuist te zijn, waardoor open Dutch fiber weer terug moet komen voor een nieuw plan. Zitten nu na 3x voor niks thuis blijven en veel bellen nog steeds zonder voortgang. 5 weken (!!) al geen internet is een belachelijke service. Hoop dat er zsm duidelijkheid komt en jullie dit serieus nemen. 

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hey @Twang, dit komt veel voor bij nieuwbouw of woningen die worden aangesloten op het glasvezelnetwerk. Het glasvezelnetwerk is net uigerold. In dit scenario kan de je een bestelling bij ons plaatsen en wordt er een fictieve plandatum aangemaakt door de netwerkbeheerder. Is de woning in een ver genoeg stadium afgebouwd? Dan kan de je contact opnemen met de netwerkbeheerder. Zij plannen een afspraak in om de aansluiting aft e laten maken en regelen de verdere afhandeling van de aanleg. Je moet hiervoor zelf even contact opnemen, dat kan via dit telefoonnummer: 088-0063744 - Bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur. Ik wil je graag te hulp schieten, alleen kan ik deze actie niet voor je verrichten. 

 

Zodra de benodigde informatie is aangeleverd door de klant, dan zal KPNNetwerk een case aanmaken en de betreffende aannemer aansturen om te beginnen met de werkzaamheden. Hoe eerder deze case is aangemaakt, hoe sneller de klant zal worden opgeleverd. Voor alle tussentijdse vragen zoals de voortgang van het project, plandatum, wijzigen afspraken, oplevering kan de klant contact opnemen met KPNNetwerkNL.

 

Veel gestelde vragen

KPNNetwerkNL is al een keer geweest, waarom kan ik nog geen plandatum terugvinden?

Bij nieuwbouwadressen zal er altijd eerst een schouwing plaatsvinden. Dit betekent dat er een aannemer langs komt om te kijken of de vezel gemakkelijk naar binnen kan worden gebracht en op welke plek het FTU kan worden geplaatst. Deze afspraak is niet zichtbaar in onze systemin en is du sook niet de uiteindelijke opleverdatum.

 

Bekijk origineel

40 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Als de fysieke aansluiting niet in orde is wordt de netbeheerder gevraagd de vezel in orde te maken. T-mobile huurt alleen deze vezel om de internetdienst te leveren maar is geen eigenaar. Zij kunnen dus niet zelf dit oplossen. Wel jammer dat je zoveel keer moest wachten op Guidion. Monteurs zijn schaars en er zijn helaas geen reserve als er eens eentje uitvalt.

Hi Eric, dank voor je reactie. Ik begrijp dat jullie de vezel alleen huren echter verkopen jullie mij wel een internet abbonement waarbij je beloofd om op 12 december internet te leveren en vervolgen op 16 januari ik nog geen internet heb (en het ook naar uit ziet dat dat de komende weken ook nog niet het geval is). Wellicht dat je een tussen oplossing kan bieden of extra prioriteit geven aan het probleem? En nee, niet 7 dagen onbeperkt internet want daaarvoor sta ik al 40 minuten in de wacht iedere week..

Reputatie 7
Badge +14

Jullie? Dit is een klant helpt klant community. Maar natuurlijk neem je een internetproduct af en factureert T-Mobile indirect de netbeheerders kosten aan jou in deze dienst. Het is hetzelfde als electriciteit. De fysieke aansluiting is van een netbeheerder, bij electra Stedin / Alliander etc., bij jouw glasvezel is dat ODF. 

Je kiest een electriciteit leverancier, bijvoorbeeld budget energie. dan staat op hun factuur de netbeheerders kosten. Zij hebben die electrakabels nodig om hun product over te leveren. Maar als er een storing aan die kabels is, dan bel jij Stedin of Alliander en niet budget energie

In dit geval is jouw huisaansluiting niet in orde waardoor T-Mobile haar product niet kan leveren. Het is de taak en planning van de netbeheerder die dit moet oplossen.  Je kunt natuurlijk ook zelf jouw netbeheerder bellen voor een update. Hier staan hun contactmogelijkheden.

Reputatie 7

Hi @Twang, hartstikke goed dat je via deze weg aanklopt! Ik had heel graag een andere ervaring gelezen, excuses dat afspraken tot twee keer toe niet zijn nagekomen - dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik ben gelijk met je mee gaan kijken, omdat ik jullie hier zo goed mogelijk bij wil helpen. De monteur heeft bij ons een cosmetische (geen technische noodzaak) verplaatsing aangegeven, alleen vermoed ik dat het hier toch gaat om een technische verplaatsing waarbij de Guidion monteur niet het modem bij je kon aansluiten op het aansluitpunt. Kun je hier nog kort toelichten wat de monteur precies met jou heeft besproken? Ik wil daar namelijk graag voor je achteraan gaan! ❤

Hi @Twang, hartstikke goed dat je via deze weg aanklopt! Ik had heel graag een andere ervaring gelezen, excuses dat afspraken tot twee keer toe niet zijn nagekomen - dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik ben gelijk met je mee gaan kijken, omdat ik jullie hier zo goed mogelijk bij wil helpen. De monteur heeft bij ons een cosmetische (geen technische noodzaak) verplaatsing aangegeven, alleen vermoed ik dat het hier toch gaat om een technische verplaatsing waarbij de Guidion monteur niet het modem bij je kon aansluiten op het aansluitpunt. Kun je hier nog kort toelichten wat de monteur precies met jou heeft besproken? Ik wil daar namelijk graag voor je achteraan gaan! ❤️

Hi Lisa, de glasvezel komt binnen in de meterkast (kelder van appartement). Echter is hier alleen een hoofdgroep aanwezig en mag/kan de Guidion monteur de glasvezel niet aansluiten omdat er geen stroom aanwezig is en ook niet gerealiseerd kan worden. De glasvezel moet door getrokken worden tot in mijn stoppenkast in de woning (tot hier kwam voorheen ook de DSL). Ik heb ook met open dutch fiber contact gezocht maar nog geen witte rook. Ik heb nu al 5+ weken geen internet en heb weinig vertrouwen dat ik dit de komende dagen/weken wel ga krijgen. Hoor graag zsm een status update. Ben een nieuwe klant maar weet niet hoelang dit zal blijven..

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Twang, dit komt veel voor bij nieuwbouw of woningen die worden aangesloten op het glasvezelnetwerk. Het glasvezelnetwerk is net uigerold. In dit scenario kan de je een bestelling bij ons plaatsen en wordt er een fictieve plandatum aangemaakt door de netwerkbeheerder. Is de woning in een ver genoeg stadium afgebouwd? Dan kan de je contact opnemen met de netwerkbeheerder. Zij plannen een afspraak in om de aansluiting aft e laten maken en regelen de verdere afhandeling van de aanleg. Je moet hiervoor zelf even contact opnemen, dat kan via dit telefoonnummer: 088-0063744 - Bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur. Ik wil je graag te hulp schieten, alleen kan ik deze actie niet voor je verrichten. 

 

Zodra de benodigde informatie is aangeleverd door de klant, dan zal KPNNetwerk een case aanmaken en de betreffende aannemer aansturen om te beginnen met de werkzaamheden. Hoe eerder deze case is aangemaakt, hoe sneller de klant zal worden opgeleverd. Voor alle tussentijdse vragen zoals de voortgang van het project, plandatum, wijzigen afspraken, oplevering kan de klant contact opnemen met KPNNetwerkNL.

 

Veel gestelde vragen

KPNNetwerkNL is al een keer geweest, waarom kan ik nog geen plandatum terugvinden?

Bij nieuwbouwadressen zal er altijd eerst een schouwing plaatsvinden. Dit betekent dat er een aannemer langs komt om te kijken of de vezel gemakkelijk naar binnen kan worden gebracht en op welke plek het FTU kan worden geplaatst. Deze afspraak is niet zichtbaar in onze systemin en is du sook niet de uiteindelijke opleverdatum.

 

Hi, de woning is al 25 jaar oud dus heeft niets met nieuwbouw te maken. Verder vraag ik me af wat ik te maken heb met KPNNetwerkNL, ik heb toch een abbonement bij jullie afgesloten? Nota bene heb ik in november DSL aangevraagd en toen hebben jullie mij aangegeven dat dat niet mogelijk is en jullie mij alleen van glasvezel kunnen voorzien. Kunnen jullie niet alsnog DSL modem sturen, dan heb ik tenminste internet, ik zit nu al 6 weken te hannessen met hotspots en tijdelijke internet bundels..

Concrete vraag: wie moet ik nu bellen en op welke termijn kan ik internet verwachtten.

Reputatie 7
Badge +9

@Twang, ik snap de verwarring. Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk van het snelle glasvezel kunt genieten. Zoals ik hier boven benoemd heb, is er pas net glasvezel uitgerold. Vaak gebeurt dit bij nieuwbouw, maar komt natuurlijk ook voor bij huizen waar nog geen glasvezel is aangelegd. KPNNetwerk NL is eigenaar van deze vezels, wij huren die vezels. Het internet leveren wij weer wel. Zij zijn dus ook verantwoordelijk voor het doortrekken van de kabels. DSL gaat uiteindelijk helemaal verdwijnen, vandaar dat glasvezel de beste (snellere) optie is. Wanneer glasvezel net is aangelegd kan het even duren voordat je helemaal online bent. In mijn vorige reactie staat het telefoonnummer die je moet bellen om de afspraak te maken. Weet jij zo voldoende?

@Twang, ik snap de verwarring. Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk van het snelle glasvezel kunt genieten. Zoals ik hier boven benoemd heb, is er pas net glasvezel uitgerold. Vaak gebeurt dit bij nieuwbouw, maar komt natuurlijk ook voor bij huizen waar nog geen glasvezel is aangelegd. KPNNetwerk NL is eigenaar van deze vezels, wij huren die vezels. Het internet leveren wij weer wel. Zij zijn dus ook verantwoordelijk voor het doortrekken van de kabels. DSL gaat uiteindelijk helemaal verdwijnen, vandaar dat glasvezel de beste (snellere) optie is. Wanneer glasvezel net is aangelegd kan het even duren voordat je helemaal online bent. In mijn vorige reactie staat het telefoonnummer die je moet bellen om de afspraak te maken. Weet jij zo voldoende?

Hi Tommie, net gebeld met KPNNetwerk NL maar ze geven aan dat ze geen netwerkbeheerder zijn bij mij. En ze sturen mij weer terug naar jullie... Het wordt een beetje kastje muur verhaal. Ik snap dat DSL uiteindelijk gaat verdwijnen, maar als je een DSL modem had gestuurd 6 weken geleden had ik in ieder geval internet gehad. Nu belooft t mobile mij week op week dat er glasvezel komt maar dat is verre van het geval. Graag een oplossing.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Twang, ik ben er zelf achteraan gegaan. Ik wacht nu op een concrete update van Fiber. Zodra ik meer te weten krijg hoor je het meteen.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Twang, ik heb net gehoor gekregen van Fiber. Ze hebben 14 januari de opdracht doorgezet naar OPF. Ze wachten nu op reactie wat ze verder gaan doen. De maximale doorlooptijd is 7 werkdagen. Ik ga er dus vanuit dat er volgende week een nieuwe update is.

Beste t mobile thuis. Vorig jaar had ik 3 mnd dit probleem.  Er is toen vanalles beloofd maar na 3 mnd kon ik nog steeds geen gebruik maken van t mobile thuis

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Rew4, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Wat is precies de relevantie van jouw bericht? Ik zie dat je DSL aangevraagd hebt destijds, DSL en Glasvezel zijn twee verschillende technologieën en jouw opleverproblemen staan los van bovenstaande situatie. Mocht ik je toch nog kunnen helpen, weet dan dat ik altijd voor je klaarsta! 😄

Hey @Twang, ik heb net gehoor gekregen van Fiber. Ze hebben 14 januari de opdracht doorgezet naar OPF. Ze wachten nu op reactie wat ze verder gaan doen. De maximale doorlooptijd is 7 werkdagen. Ik ga er dus vanuit dat er volgende week een nieuwe update is.

Hi Tommie, ben ik weer, zojuist contact gehad met Link (zij werken voor dutch fiber schijnt) en stuurden me weer terug naar jullie. Als ik het goed begrijp moeten jullie opdracht geven aan dutch fiber dat het ftu punt verlegd moet worden, en zij geven dit weer door aan Link (?). Dit is nog niet gebeurd begreep ik van hen… Waarschijnlijk zal een schouw nodig zijn voordat daadwerkelijk het punt verlegd wordt. Even kort de planning: 1. Schouw inplannen, 2. schouw van situatie, 3. overleg, 4. inplannen verplaatsing, 5. verplaatsing, 6. inplannen gideon, 7. week wachten, 8. gideon installeren glasvezel. Ik denk met Pasen internet.. Kun je me trouwens al een oplossing bieden voor tijdelijk internet? Vandaag is dag nr. 42 zonder internet. Groeten Twan

Goedemorgen @Rew4, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Wat is precies de relevantie van jouw bericht? Ik zie dat je DSL aangevraagd hebt destijds, DSL en Glasvezel zijn twee verschillende technologieën en jouw opleverproblemen staan los van bovenstaande situatie. Mocht ik je toch nog kunnen helpen, weet dan dat ik altijd voor je klaarsta! 😄

Hi Jason, lijkt er op dat jij veel ervaring hebt, kun je me te hulp schieten!?

 

Reputatie 7
Badge +14

De laatste status van @Twang was|:

“Hi Lisa, de glasvezel komt binnen in de meterkast (kelder van appartement). Echter is hier alleen een hoofdgroep aanwezig en mag/kan de Guidion monteur de glasvezel niet aansluiten omdat er geen stroom aanwezig is en ook niet gerealiseerd kan worden. De glasvezel moet door getrokken worden tot in mijn stoppenkast in de woning.”

Dat is niet zomaar te realiseren. Denk hierbij bijvoorbeeld aan toestemming van de VVE, die blijkbaar alleen toestemming voor de kelder meterkast heeft gegeven. Heb je gekeken hoe bij andere bewoners dit is gerealiseerd? Bij appartementen, waarbij de electriciteits aansluiting niet altijd IN de woning, maar een aparte meterkast buiten de woning is gemaakt, wordt vaak een powerplug toegepast. Dan staat de router en ONT naast de Fiber Termination Unit (zeg maar waar de fiber is afgewerkt door de netbeheerder). De powerplug moet wel op dezelfde elektrische kabels aangesloten worden die ook jouw woning binnenkomen.

“Als ik het goed begrijp moeten jullie opdracht geven aan dutch fiber dat het ftu punt verlegd moet worden”  T-Mobile is geen eigenaar of beheerder van de FTU. Zij huurt alleen de vezel van een netbeheerder. 

Als dit allemaal onmogelijk blijkt, dan is het inderdaad aan de netbeheerder om voor het gehele complex een aansluiting op te leveren naar bewoners die gebruikt kan worden. Zoals gezegd, als dit probleem voor alle bewoners hetzelfde is, dan kan de VVE haar contacten gebruiken bij de netbeheerder, zij heeft immers namens de bewoners toestemming gegeven voor deze installatie.

 

 

De laatste status van @Twang was|:

“Hi Lisa, de glasvezel komt binnen in de meterkast (kelder van appartement). Echter is hier alleen een hoofdgroep aanwezig en mag/kan de Guidion monteur de glasvezel niet aansluiten omdat er geen stroom aanwezig is en ook niet gerealiseerd kan worden. De glasvezel moet door getrokken worden tot in mijn stoppenkast in de woning.”

Dat is niet zomaar te realiseren. Denk hierbij bijvoorbeeld aan toestemming van de VVE, die blijkbaar alleen toestemming voor de kelder meterkast heeft gegeven. Heb je gekeken hoe bij andere bewoners dit is gerealiseerd? Bij appartementen, waarbij de electriciteits aansluiting niet altijd IN de woning, maar een aparte meterkast buiten de woning is gemaakt, wordt vaak een powerplug toegepast. Dan staat de router en ONT naast de Fiber Termination Unit (zeg maar waar de fiber is afgewerkt door de netbeheerder). De powerplug moet wel op dezelfde elektrische kabels aangesloten worden die ook jouw woning binnenkomen.

“Als ik het goed begrijp moeten jullie opdracht geven aan dutch fiber dat het ftu punt verlegd moet worden”  T-Mobile is geen eigenaar of beheerder van de FTU. Zij huurt alleen de vezel van een netbeheerder. 

Als dit allemaal onmogelijk blijkt, dan is het inderdaad aan de netbeheerder om voor het gehele complex een aansluiting op te leveren naar bewoners die gebruikt kan worden. Zoals gezegd, als dit probleem voor alle bewoners hetzelfde is, dan kan de VVE haar contacten gebruiken bij de netbeheerder, zij heeft immers namens de bewoners toestemming gegeven voor deze installatie.

 

 

Hi, zover bekend heeft niemand glasvezel in gebruik. In dit geval ben ik de eerste die verplicht gebruik ervan moet maken en vandaar dat ik hier tegen deze issues aanloop. Dank voor je technische uitleg, wordt gewaardeerd. Toch wacht ik op t-mobile haar reactie hoe ze dit willen gaan oplossen. 

Reputatie 6
Badge

Hey @Twang, ik heb net gehoor gekregen van Fiber. Ze hebben 14 januari de opdracht doorgezet naar OPF. Ze wachten nu op reactie wat ze verder gaan doen. De maximale doorlooptijd is 7 werkdagen. Ik ga er dus vanuit dat er volgende week een nieuwe update is.

Hi Tommie, ben ik weer, zojuist contact gehad met Link (zij werken voor dutch fiber schijnt) en stuurden me weer terug naar jullie. Als ik het goed begrijp moeten jullie opdracht geven aan dutch fiber dat het ftu punt verlegd moet worden, en zij geven dit weer door aan Link (?). Dit is nog niet gebeurd begreep ik van hen… Waarschijnlijk zal een schouw nodig zijn voordat daadwerkelijk het punt verlegd wordt. Even kort de planning: 1. Schouw inplannen, 2. schouw van situatie, 3. overleg, 4. inplannen verplaatsing, 5. verplaatsing, 6. inplannen gideon, 7. week wachten, 8. gideon installeren glasvezel. Ik denk met Pasen internet.. Kun je me trouwens al een oplossing bieden voor tijdelijk internet? Vandaag is dag nr. 42 zonder internet. Groeten Twan

Heb je wel de (mogelijkheid) van een ethernet kabel van de FTU naar je huis? Of is die er zelfs nog niet?

Hey @Twang, ik heb net gehoor gekregen van Fiber. Ze hebben 14 januari de opdracht doorgezet naar OPF. Ze wachten nu op reactie wat ze verder gaan doen. De maximale doorlooptijd is 7 werkdagen. Ik ga er dus vanuit dat er volgende week een nieuwe update is.

Hi Tommie, ben ik weer, zojuist contact gehad met Link (zij werken voor dutch fiber schijnt) en stuurden me weer terug naar jullie. Als ik het goed begrijp moeten jullie opdracht geven aan dutch fiber dat het ftu punt verlegd moet worden, en zij geven dit weer door aan Link (?). Dit is nog niet gebeurd begreep ik van hen… Waarschijnlijk zal een schouw nodig zijn voordat daadwerkelijk het punt verlegd wordt. Even kort de planning: 1. Schouw inplannen, 2. schouw van situatie, 3. overleg, 4. inplannen verplaatsing, 5. verplaatsing, 6. inplannen gideon, 7. week wachten, 8. gideon installeren glasvezel. Ik denk met Pasen internet.. Kun je me trouwens al een oplossing bieden voor tijdelijk internet? Vandaag is dag nr. 42 zonder internet. Groeten Twan

Heb je wel de (mogelijkheid) van een ethernet kabel van de FTU naar je huis? Of is die er zelfs nog niet?

Ja die is er wel! en daarom is het voorstel van de installateur (gideon) om de glasvezelkabel door te trekken met de ethernet kabel (ook geen trekveer nodig), zodat de glasvezel naar de stoppenkast in mijn woning komt. Maar goed, de oplossing lijkt niet heel moeilijk, alleen dit te realiseren wel..

Reputatie 6
Badge

Hey @Twang, ik heb net gehoor gekregen van Fiber. Ze hebben 14 januari de opdracht doorgezet naar OPF. Ze wachten nu op reactie wat ze verder gaan doen. De maximale doorlooptijd is 7 werkdagen. Ik ga er dus vanuit dat er volgende week een nieuwe update is.

Hi Tommie, ben ik weer, zojuist contact gehad met Link (zij werken voor dutch fiber schijnt) en stuurden me weer terug naar jullie. Als ik het goed begrijp moeten jullie opdracht geven aan dutch fiber dat het ftu punt verlegd moet worden, en zij geven dit weer door aan Link (?). Dit is nog niet gebeurd begreep ik van hen… Waarschijnlijk zal een schouw nodig zijn voordat daadwerkelijk het punt verlegd wordt. Even kort de planning: 1. Schouw inplannen, 2. schouw van situatie, 3. overleg, 4. inplannen verplaatsing, 5. verplaatsing, 6. inplannen gideon, 7. week wachten, 8. gideon installeren glasvezel. Ik denk met Pasen internet.. Kun je me trouwens al een oplossing bieden voor tijdelijk internet? Vandaag is dag nr. 42 zonder internet. Groeten Twan

Heb je wel de (mogelijkheid) van een ethernet kabel van de FTU naar je huis? Of is die er zelfs nog niet?

Ja die is er wel! en daarom is het voorstel van de installateur (gideon) om de glasvezelkabel door te trekken met de ethernet kabel (ook geen trekveer nodig), zodat de glasvezel naar de stoppenkast in mijn woning komt. Maar goed, de oplossing lijkt niet heel moeilijk, alleen dit te realiseren wel..

Er is een truck die niet veel mensen weten waarbij je de FTU kunt laten zitten.

Je gaat dan de ONT voeden met power over ethernet. Dat kan dan via de bestaande ethernet kabel

Je plaatst de ONT/media converter gewoon naast de FTU. De ethernet kabel wordt dan via de POE splitter aangesloten op ONT en kabel.

Aan de andere kant van de kabel sluit je een power over internet injector aan die de voeding de kabel in stuurt. De andere kant van die injector gaat in de router. De injector voedt je dus vanuit een stopcontact in je huis. Je router komt dus ook gewoon in je huis. Alleen de ONT blijft bij de FTU beneden

 

Hi louis, dank voor je reactie. Is dit iets wat je zelf kan doen? Vind overigens dat t-mobile dit zelf mag uitvoeren met haar onder aannemers.

Reputatie 6
Badge

Ja dit is iets wat je zelf kunt doen als er een ethernet kabel ligt. Maar is wat er ligt wel een ethernet kabel (cat5e of beter)?

De grap is dat je een ethernet kabel voor zowel data communicatie als de voeding van de ONT kunt gebruiken. 

Zoals @eric  al zei levert T-mobile alleen de internet verbinding tot de FTU. Plaatsing van de FTU is aan de netwerk provider. Als je die kunt overtuigen de glasvezel te verlengen dan  is dat is natuurlijk beter, maar is vaak niet simpel. Glasvezel trekken door een bestaande pijp is tricky. Glasvezel is bij trekken erg kwetsbaar. Ik ben benieuwd of OpenDutch dat gaat doen.

Maar als het verlengen te lastig  is en er een echte ethernet kabel ligt dan is dit een mooie oplossing waarmee je de problemen met het aanleggen van stopcontacten bij de FTU kunt voorkomen. Een splitter kost je iets van 12 euro en een POE injector net zoiets  tot minder dan 25 Euro. Maar dit kan je aansluiting flink versnellen en vereenvoudigen. Ik ga morgen zoiets aansluiten bij mijn broer.

Hi vrienden van t-mobile. Ik heb nog steeds geen update en we zijn weer 3 dagen verder. Gaan we nog contact opnemen met mij als klant??

Hey @Twang, ik heb net gehoor gekregen van Fiber. Ze hebben 14 januari de opdracht doorgezet naar OPF. Ze wachten nu op reactie wat ze verder gaan doen. De maximale doorlooptijd is 7 werkdagen. Ik ga er dus vanuit dat er volgende week een nieuwe update is.

Hi Tommie, ik heb nog steeds geen reactie van OPF het is nu 16 dagen geleden. Net met jullie klantenservice gebeld en die zei dat er nog helemaal niets was doorgezet (ja naar een collega die ziek was...) Zou mooi zijn als iemand zich hard gaat maken voor mij als klant.  

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Twang, ik heb je een privébericht gestuurd met de actuele status. 

Reageer