Nog geen glasvezel na 17 maanden

  • 26 May 2023
  • 5 reacties
  • 87 Bekeken

Vorig jaar januari brief gekregen vanuit T-mobile dat glasvezel aangevraagd kon worden, want dat lag toen in de wijk. Ideaal, dus gelijk aangevraagd, maar daar stopte het ook gelijk.

Meerdere keren contact gehad met T-mobile zelf, die eigenlijk telkens de schuld leggen bij de andere bedrijven die het aan moeten komen leggen. Tevens regelt T-mobile zelf niks, ze geven je wel even een telefoonnummer van het desbetreffende bedrijf. Je zou toch denken dat T-mobile iets voor je regelt.

Eerst gaven ze aan dat het bij Guidion ligt, maar dat bleek later toch niet. Doorgekregen dat het toch bij Volkerwessel ligt, want glasvezel ligt nog niet binnen. Maar Volkerwessel wist van niks! Fijne communicatie van T-mobile, die tegen mij meerdere keren hebben gezegd dat een opdracht gemaakt was. En nu zegt Volkerwessel dat deze installatie vanwege hoogbouw ook niet bij hun ligt, maar bij een andere aannemer. Opdracht is opnieuw aangemaakt en ben weer op antwoord aan het wachten tot er iets gebeurt, waar waarschijnlijk niks uitkomt. 

Ik moet zelf overal achteraan bellen en tevens kan ik niks aan mijn abonnementen aanpassen, omdat dit nog ‘in bestelling’ staat. Ik heb namelijk ook een mobiel abonnement, die ik nu kan verlengen. Mocht er binnen 2 maanden geen actie zijn ondernomen, kan ik met alles over naar een andere provider. 

Wanneer gaat T-mobile dit voor mij oplossen en daadwerkelijk een keer actie ondernemen na bijna 1.5 jaar?

Tommie van Odido 8 maanden geleden

Hi @Wevers24, goed dat je hiervoor aan de bel trekt!

Het gekke is dat er helemaal geen communicatie is geweest. Ik heb daarom gelijk Fiber aan de mouw getrokken, zij gaan je zo spoedig mogelijk bellen en een update geven over de situatie. Hopelijk kunnen zij je meer duidelijkheid geven over de oplevering! 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Wevers24, ik heb meteen een status navraag uitgezet bij de Glasvezel-afdeling. Zodra ik meer informatie heb, zul je het van me horen! 😊 Groetjes, Ishana

Hoi Ishana,

Ik heb weinig gehoord nog van jullie afdeling. Wel heb ik 6 juni alles geannuleerd, de gehele omslag naar glasvezel om weer opnieuw te kunnen beginnen.

Twee dagne later op 8 juni, heb ik contact gehad met jullie voor een nieuw abonnement met glasvezel. Aan de telefoon werd mij verteld dat hij kon zien dat ze dan de 29ste, dus vandaag langs zouden komen. Ik zou dan 1 tot 2 weken van te voren een bericht krijgen vanuit Guidion met de uitnodiging en wanneer ze precies komen. 

Niet heel verrassend, maar ik heb niks gehoord. Vanuit Guidion niet, maar tevens niet vanuit jullie. 

Hoe komt het dat ik telkens overal zelf achteraan moet rennen om maar minimale informatie te kunnen krijgen?
Wat is momenteel de status en wanneer komen ze langs?

Groetjes, Claudia 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Wevers24, goed dat je hiervoor aan de bel trekt!

Het gekke is dat er helemaal geen communicatie is geweest. Ik heb daarom gelijk Fiber aan de mouw getrokken, zij gaan je zo spoedig mogelijk bellen en een update geven over de situatie. Hopelijk kunnen zij je meer duidelijkheid geven over de oplevering! 

Hi @Tommie 

Het gekke is vooral ook dat er nog steeds niks gebeurd is.

Ik heb geen enkel contact gehad met Fiber of dat ze mij hebben geprobeerd te bellen of iets. Tevens lijkt het vanuit jullie ook zolang jullie niks horen, denken dat alles goed gaat. Terwijl ik al meerdere keren heb aangegeven dat er niks gebeurd. 

Geen goed systeem als je niets kan zien of klanten wel hun bestellingen rond krijgen. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Wevers24, heel goed dat je dit doorgeeft, het liefst geef ik je meteen duidelijkheid! Daarom ben ik de afgelopen uren voor je achter de schermen bezig geweest en ik heb zojuist van de glasvezelafdeling vernomen dat ze contact met je hebben gelegd en bij de aannemer op de deur gaan kloppen.

Mocht je nog met vragen zitten, laat het gerust weten. Hier komt snel progressie in, dit komt helemaal goed! 😃

Reageer