Nog geen installatiepakket glasvezel ontvangen

  • 3 May 2023
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

Hallo,
Ik heb afspraak gemaakt met Guidion op 9 mei maar ik heb nog geen installatiepakket ontvangen. Gaat het wel lukken tot 9 mei?
Ook geen track and trace ontvangen en status is nog steed in behandeling. 

Cal van Odido 11 maanden geleden

Hoi @Daniela11, heel scherp van je en goed dat je hiervoor een topic aanmaakt! De afgelopen uren ben ik druk voor je in de weer geweest om na te gaan wat er aan de hand is. Sorry, er gaat inderdaad iets mis met de verzending van het installatiepakket en wij doen er alles aan om het installatiepakket alsnog zo snel mogelijk bij je te krijgen. Een klein halfuur geleden heeft een collega van mij je hier ook over geprobeerd te bellen. Momenteel is namelijk zijn en mijn advies om het installatiepakket af te wachten. Mocht je komende dagen nog geen Track & Trace code ontvangen dan raden we je aan om met de afspraaklink die wij je hebben doorgestuurd een nieuwe afspraak met Guidion in te plannen.

Mijn collega en ik gaan alles op alles zetten om je installatiepakket alsnog zo snel mogelijk verzonden te krijgen, ik hoop je snel het ‘brand meester’ sein te kunnen geven!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Daniela11, heel scherp van je en goed dat je hiervoor een topic aanmaakt! De afgelopen uren ben ik druk voor je in de weer geweest om na te gaan wat er aan de hand is. Sorry, er gaat inderdaad iets mis met de verzending van het installatiepakket en wij doen er alles aan om het installatiepakket alsnog zo snel mogelijk bij je te krijgen. Een klein halfuur geleden heeft een collega van mij je hier ook over geprobeerd te bellen. Momenteel is namelijk zijn en mijn advies om het installatiepakket af te wachten. Mocht je komende dagen nog geen Track & Trace code ontvangen dan raden we je aan om met de afspraaklink die wij je hebben doorgestuurd een nieuwe afspraak met Guidion in te plannen.

Mijn collega en ik gaan alles op alles zetten om je installatiepakket alsnog zo snel mogelijk verzonden te krijgen, ik hoop je snel het ‘brand meester’ sein te kunnen geven!

Ik heb mijn installatie pakket nog niet ontvangen en heb ook geen bevestigingsmail gekregen.Is deze al wel verzonden? 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @miranda1982, kun je jouw T-Mobile voor thuis klantnummer met de Community delen door deze in jouw profiel te zetten? Dan kan ik checken wat er precies aan de hand is! 😄

Reageer