woensdag 12-6 komt de monteur wat nu te doen ?
Beste antwoord door Sander
Bekijk origineelBeste antwoord door Sander
Bekijk origineel[Update 7 juni 15:00] Goed nieuws: we hebben het probleem met de leveringen opgelost! Onze excuses als je even moet of hebt moeten wachten op een pakket. We zijn blij dat jullie massaal overstappen en zien dat je bij T-Mobile Thuis beter af bent.
Door het grote succes van de Beter-stap-je-over weken is bij een aantal klanten het versturen van het installatiepakket of/en de afspraak met onze monteur vertraagd. We doen er alles aan om de installatiepakketten op tijd te verzenden en we zorgen dat je zo snel mogelijk online bent!
Je kan de status van de bestelling volgen via de statuspagina op My T-Mobile Thuis. We houden je daarnaast via dit topic op de hoogte, excuses voor het ongemak. Wanneer er updates zijn, informeren we jullie direct via deze weg!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.