Beantwoord

Nog geen installiepakket

  • 9 June 2019
  • 7 reacties
  • 386 Bekeken

goedendag ik heb nog geen installatiepakket ontvangen
woensdag 12-6 komt de monteur wat nu te doen ?
icon

Beste antwoord door Sander 9 June 2019, 15:18

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Hoi @caddy026,

Lees hier alles over het bezorgen van de installatiepakketten:vertraagde pakketten.


[Update 7 juni 15:00] Goed nieuws: we hebben het probleem met de leveringen opgelost! Onze excuses als je even moet of hebt moeten wachten op een pakket. We zijn blij dat jullie massaal overstappen en zien dat je bij T-Mobile Thuis beter af bent.


Door het grote succes van de Beter-stap-je-over weken is bij een aantal klanten het versturen van het installatiepakket of/en de afspraak met onze monteur vertraagd. We doen er alles aan om de installatiepakketten op tijd te verzenden en we zorgen dat je zo snel mogelijk online bent!
Je kan de status van de bestelling volgen via de statuspagina op My T-Mobile Thuis. We houden je daarnaast via dit topic op de hoogte, excuses voor het ongemak. Wanneer er updates zijn, informeren we jullie direct via deze weg!
Beste
Dus ik hoef verder niet te doen en de monteur gewoon laten komen
maar ik heb het nog niet in huis en ook geen track en tracé
ik ga geen boete betalen .

Gr Caddy
Reputatie 1
Hier ook 12-6 eindelijk een afspraak voor een monteur, enige reactie hier op het forum is: Goed nieuws, het is opgelost, en, kijk op my t-mobile. Ondertussen geen pakket of code en het lijkt mij dat ze op zijn vroegst morgen iets kunnen versturen, te laat dus.
Ja die melding kreeg ik ook maar daar kan ik niet veel mee
de post komt morgen op ze vroegs ik werk overdag kan hem niet aannemen
dus ik denk dat het fout gaat voor woensdag 10 uur
net in t mobile winkel geweest daar kunnen ze niks voor je doen
even bellen naar klanten service t mobile thuis dus een half uur in de wacht hangen
Reputatie 7
Hoi @caddy026, check de status op My T-Mobile Thuis. Volgens mij staat hier inmiddels een Track & Trace!
Ja ik heb het pakket binnen alleen toen was de monteur al langs geweest
gebeld met t mobile thuis moest een nieuwe afspraak maken met de monteur
kan over 3 weken pas
dit is geen goed begin
Reputatie 7
er woeden dagelijks afspraken afgezegd en verplaatst. heb je online een afspraak gemaakt dan moet je het even in de gaten houden. soms is bellen ook een oplossing omdat die ook afspraken kunnen maken binnen 48 uur (mist beschikbaar natuurlijk)

Reageer