Beantwoord

Nog steeds geen aansluiting

  • 8 August 2019
  • 6 reacties
  • 372 Bekeken

Beste moderator,

Op 6 mei (!) hebben we internet thuis aangevraagd. Moesten wachten tot 10 juni voor openstelling glasvezelkabel. Dat was me in eerste instantie niet gezegd. De aansluiting zou normaal gesproken 19 mei gerealiseerd kunnen worden. De monteur kwam op 10 juni veel vroeger dan aangegeven en er was niemand thuis. Nieuwe afspraak pas op 15 juli mogelijk. Monteur kwam op tijd, maar er zat geen snoertje in het pakket voor aansluiting van glasvezel op het modem. Ook raar dat dat er niet bij zat, het was al duidelijk dat er glasvezel aanwezig was. Enfin: de monteur heeft het doorgegeven en Guideon heeft het doorgegeven aan jullie. Jullie zouden het kabeltje na sturen, zegt Guideon. Dat is nog steeds niet gebeurd. Ik heb vrijdag 26 juli gebeld met jullie klantenservice en er werd me gezegd dat er vertraging ontstaan was in de verzending. Dat leek me duidelijk, maar werd niet gecommuniceerd. De toezegging werd gedaan dat het zaterdag 27 of maandag 29 juli bij ons zou worden bezorgd. Tot nu toe nog niks ontvangen. We worden er moedeloos van en willen of per ommegaande het snoertje ontvangen of de koop ongedaan maken. Ik heb de tijd niet meer om nog weer eens in de wachtrij te hangen bij de klantenservice en hoop dat ik via deze weg geholpen kan worden.
bij voorbaat dank voor uw snelle reactie.
icon

Beste antwoord door Piotr 13 August 2019, 12:48

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Ik kan je helaas niet helpen , maar dit duurt veels te lang .
Als ik dit zo lees gaat het over heel veel schijven en dan gaat het fout helaas .
Een monteur hoort ook deze snoertjes bij zich te hebben . En dan bijna 3 maanden moeten wachten , onbegrijpelijk. Hoop voor jullie dat het nu via dit forum snel wordt opgelost !
Reputatie 7
Hey @de sjaken, heel bizar dit! Het komt zelden voor dat er een voeding mist in het installatiepakket. Ik vraag me af of je inmiddels het missende deel hebt ontvangen met de post? Zo niet, laat het mij gelijk weten. Dan ga ik hier vliegensvlug mee aan de slag! Ook kun je hiervoor telefonisch contact opnemen met onze klantenservice op het volgende nummer: 0800-0092. Hoe dan ook gaan we dit dan oplossen voor je!
bes te Poitr,

we horen al weken dat dit snel opgelost gaat worden. zelfs de toezegging van de lasiste keer is niet nagekomen. nog steeds geen snoertje ontvangen... hey is 15 juli door Guidron aan jullie doorgegeven dat het verzonden moet worden.
mijn hoop is nu op jou gevestigd. ik heb geen tijd meet voor de klantemservice. diverse keren gebeld; totaal al.uren gewacht ..

ik hoor graag per ommegaande van jou of liever nog ik ontvang graag hey snoertje morgen in d4 brievenbus. een excuus of kleine genoegdoening zou ook op z'n plaats zijn zou ok denken
enfin.. hoor graag van je
Reputatie 7
Hey @de sjaken,

Jeetje die voeding zou je al lang hebben moeten ontvangen! Ik heb zojuist gelijk een nieuwe voeding voor je besteld. Binnen 4 a 5 dagen ga je de voeding van mij ontvangen per post. Sorry voor het ongemak! Laat je mij weten zodra je 'm hebt ontvangen?

Beste Pjotr, daar zijn we weer, het snoertje is inderdaad aangekomen op 16 augustus jl., waarvoor dank! 

Maar nu klopt de factuur niet: er is gefactureerd vanaf 15 juli …. en toen hadden we nog geen aansluiting. Jouw collega van de klantenservice zou dat regelen dat de factuur zou kloppen, maar heeft dat net zo min gedaan als het doorsturen van het snoertje. 

Dus kom ik weer bij jou uit. Hoop dat jij ons kunt helpen. We hebben de 1e factuur met datum 14 aug zojuist gestorneerd. Graag ontvangen we een juiste factuur met maandelijkse kosten vanaf 16 augustus toen we daadwerkelijk verbinding hadden met het internet. Hoor graag van je , groet, 

Reputatie 7

Hey @de sjaken,

Ik ben weer je redder in nood! Zojuist heb ik een vergoeding ingediend voor de opgegeven periode. Zodra dit bedrag is goedgekeurd, ontvang je een e-mail ter bevestiging. Het bedrag wordt dan op de factuur van november in mindering gebracht. :relaxed:

Ik raad je wel aan om het gestorneerde bedrag alsnog over te maken. Wanneer er een bedrag te lang openstaat, rekent ons systeem automatisch incassokosten. Ook kan het zijn dat je diensten worden geblokkeerd. Dit proces kan ik niet tegen houden. Ik wil je dan ook vriendelijk verzoeken om het openstaande bedrag over te maken. Dan wordt in november het teveel betaalde bedrag netjes verwerkt. 

Reageer