Beantwoord

Nog steeds geen bericht van T-mobile over mijn aansluiting

  • 16 December 2022
  • 5 reacties
  • 115 Bekeken

Beste Klantenservice

we zijn ondertussen alweer 8 maanden (!) verder en ik heb nog steeds geen aansluiting. Wat is er toch aan de hand. Op dit moment zitten wij een kleine anderhalf jaar te wachten zonder enig vooruitzicht. Wordt het niet eens tijd dat er actie ondernomen wordt?

icon

Beste antwoord door Lisa 20 December 2022, 13:51

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hi @RudiSpitz, heel goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Allereerst wil ik jou ontzettend bedankt voor jouw geduld, dat waarderen wij enorm. Ik kan me helemaal voorstellen dat je wilt weten waar je aan toe bent, dus ik heb direct een status update voor je opgevraagd. Ik heb aan mijn collega's gevraagd of ze jou hier telefonisch van op de hoogte kunnen brengen. Je krijgt zo snel mogelijk meer informatie te horen! 🍀

Reputatie 7

Hi @RudiSpitz, ik wil je graag nog de terugkoppeling van mijn collega meegeven! Mijn collega heeft jouw order goed doorgenomen en mogelijk is dat Volker Wessels Telecom (VWT) deze bestelling niet volledig in goede orde heeft ontvangen, waardoor het niet bekend was of er nou wel of geen aansluitpunt in huis aanwezig is. Er is voor het weekend opnieuw een navraag uitgezet met betrekking tot deze opdracht. Mijn collega heeft jou geprobeerd te bereiken, alleen hij kreeg jou niet te pakken. Hopelijk komt VWT snel terug op mijn collega's. 

Bedankt voor je reactie.

De aansluiting is bij ons reeds aanwezig. Ik heb kastje in mijn meterkast hangen.

Alweer een maand verder en nog steeds geen enkele beweging. We gaan nu naar 2 jaar !!! zonder internet en tv-aansluiting. Los het nu toch eens een keer op T-mobile. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @RudiSpitz, ik ben meteen voor je gaan kijken. Ik snap dat dit frustrerend kan zijn en wil je daarom nogmaals bedanken voor je geduld. Ik kan niet zien wat er precies aan de hand is, ODF Fiber is hier verantwoordelijk voor. Ik heb dit gelijk doorgespeeld naar hun en wacht op een update. Zodra hier een update over is laten zij het aan mij weten, of ze nemen telefonisch contact op. Hoe dan ook, krijg je snel meer te horen. 

Reageer