Beantwoord

Nog steeds geen installatiedatum bekend

  • 15 September 2022
  • 6 reacties
  • 100 Bekeken

Reputatie 1
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Goedemorgen,

Onze glasvezel aansluiting is al enige tijd geleden aangelegd tot in de meterkast. Het T-Mobile Thuis Installatiepakket heb ik ook al weken in huis liggen met daarin een brief dat de monteur op de afgesproken datum bij ons langs komt om het te installeren. 

Er is bij mij alleen geen installatiedatum bekend. Ik hoor gewoon niks van T-Mobile. Ook op de website van T-Mobile thuis is de laatste aanpassing van mijn T-Mobile Thuis bestelling 13-6-2022. De status staat nog steeds op ‘In behandeling’ met de melding dat bij mij in de straat en in de woning nog geen glasvezelaansluitpunt is. en dat dat er nog moet komen. Beetje vreemd, aangezien alles al is aangelegd.

Ik vind het zo jammer dat er nauwelijks communicatie richting klant is. Het is toch een kleine moeite om de klant op de hoogte te houden? 

Ik zou graag willen weten waar ik aan toe ben en wanneer ik de monteur kan verwachten om internet in ons huis kaan te komen sluiten

icon

Beste antwoord door Boris 15 September 2022, 14:04

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 1

Gister is de monteur van Guidion gekomen, netjes op de afgesproken tijd en binnen 10 minuten was alles aangesloten. Alles werkt perfect!

Reputatie 1

Even een update: Vandaag heb ik een afspraak kunnen maken voor installatie.

Reputatie 1

Hi @Daz2L, ik ben ontzettend blij om dit te lezen! 😁 Heel erg bedankt voor deze update. Geniet van deze goedwerkende verbinding. Als je nog andere vragen hebt, weet dan dat je hier altijd kunt aankloppen. 

Jullie ook bedankt voor de service!

Reputatie 1

Bedankt voor de reactie.

Hopelijk duurt het niet lang meer

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Daz2L, ik ben ontzettend blij om dit te lezen! 😁 Heel erg bedankt voor deze update. Geniet van deze goedwerkende verbinding. Als je nog andere vragen hebt, weet dan dat je hier altijd kunt aankloppen. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Daz2L, dank voor je bericht en welkom bij de Community! Ik geef je graag meer duidelijkheid over de situatie en heb daarom direct om een update gevraagd bij onze Glasvezelspecialisten. Zij zullen nagaan bij de aannemer en een statusupdate krijgen, om vervolgens de Guidion monteur aan te sturen om de installatie thuis te verzorgen. Excuses voor het ongemak. Je zal een SMS/e-mail ontvangen om een afspraak in te plannen. We gaan er alles aan doen om je zo snel mogelijk op te leveren. Wij hebben ook niets liever dan dat jij online komt!  

Reageer