Beantwoord

Nog steeds lopende bestelling

  • 29 December 2021
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 104 reacties

Mogguh,

Verhuizing aangevraagd en dat ging uitermate soepel op een probleem van de DSL verbinding na. 06-12-2021 kon ik al genieten van Internet op het nieuwe adres. Nu zat ik er aan te denken om extra Wifi punten te bestellen omdat dit huis veel groter is en de dekking dus achter blijft.

Ik dus naar de website en de pagina Wifi-punten bestellen. Op deze pagina krijg ik dus te zien dat ik niets kan bestellen omdat ik een lopende bestelling heb. T-Mobile heeft dus even een steekje laten vallen want ik kreeg een mail op 08-12-2021 dat alles overgezet is en alles in kannen en kruiken is.

Wil een van jullie die lopende bestelling even afronden?

Klantnummer : BNS89041

icon

Beste antwoord door Lisa 30 December 2021, 13:03

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7

Hi @OpaGod, top dat je hiervoor aan de bel trekt! Fijn om te lezen dat de verhuizing soepel is verlopen en dat jij al een paar weken aan het genieten bent van internet op jouw nieuwe adres. Ik hoop dat jouw nieuwe stulpje enorm bevalt. Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat de verhuisorder blijft hangen in het systeem. Zojuist heb ik dan ook een verzoek ingediend voor de technische dienst om deze order er handmatig doorheen te trekken. Zij gaan dit dus voor jou fixen, zodat jij zonder gedoe een wifi-punt kan bestellen. Als ik je verder nog ergens mee kan helpen, laat het mij dan zeker even weten! 🎈