Beantwoord

Ongelooflijk slechte levering en service

  • 8 April 2020
  • 3 reacties
  • 174 Bekeken

Het installatiepakketje is retourgestuurd door PostNL bij mijn nieuwbouwwoning op 30 maart. Sindsdien geen enkele oplossing geboden gekregen van T-mobile, behalve dat ik rustig af moet wachten totdat ze alle problemen op orde hebben, met onbekende oplossingstermijn. Ik heb ondertussen al 10x moeten bellen naar de klantenservice, er is mij door 3 verschillende mensen beloofd dat ik teruggebeld zou worden. Ik ben uiteindelijk door maar 1 persoon daadwerkelijk teruggebeld, en ook deze persoon heeft geen enkele concrete oplossing, of indicatie wanneer het pakketje verstuurd gaat worden. 

 

Bij mij wordt ook verwezen naar de backoffice, die je zelf niet te spreken krijgt en die ook niets voor je kan/wil doen. 

 

Hoe moeilijk kan het zijn een doosje uit het magazijn te pakken, een sticker met mijn adres erop te plakken en te versturen??

 

Ik ben al jaren een trouwe klant bij T-mobile, voor zowel Mobiel als vast, maar dat is blijkbaar niets waard bij T-mobile. 

Nu heb ik zojuist gebeld, en heb ik aangeven dat ik heel graag een oplossing voor dit probleem. De medewerker aan de lijn kon geen enkel inzicht geven wanneer dit opgelost zou worden. Ik heb aangegeven dat ik een kosteloze ontbinding wil van mijn contract aangezien het moment van aanvragen van mijn contract meer dan twee weken geleden is, en er geen enkel inzicht in een oplossing gegeven kan worden. Vervolgens heeft men ons contract ontbonden met toch een boete van €75. Hier ben ik niet mee akkoord. 
 

Ik hoor heel graag een oplossing van T-mobile.

 

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 10 April 2020, 10:26

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Kmeerkerk, goed dat je jouw verhaal op de Community doet. Het spijt me oprecht dat je zolang hebt moeten wachten en dat er beloofd werd dat je teruggebeld zou worden, maar dat slechts 1 collega die belofte nakwam. Omdat je buiten de opzegtermijn van 14 dagen hebt geannuleerd zijn wij genoodzaakt een bedrag van € 75,- in rekening te brengen. Ik heb jouw situatie echter uitvoerig onder de loep genomen en heb het dossier volledig ingelezen: ik sta aan jouw kant en zal ervoor zorgen dat de boete kwijtgescholden wordt! :wink:

Om dit te bewerkstelligen, wil ik je wel nog verzoeken mij een privéberichtje te sturen op het moment dat dit bedrag op de eindfactuur verschijnt. Hier krijg je een melding van in My T-Mobile Thuis en per e-mail/SMS. Zodra deze melding, verschijnt, geef mij een seintje, dan zal ik dit bedrag kwijtschelden. Het kan natuurlijk best eens voorkomen dat er later opgeleverd wordt dan aanvankelijk de bedoeling was, maar 6 weken niets horen en dan ineens een boete krijgen, zo gaan we niet met mensen om. Ik zie overigens dat de plandatum nog niet bekend is, dus al zou je ons nog een kans hebben gegeven, dan had ik je ook nu nog niet blij kunnen maken. Nogmaals, oprechte excuses en ik hoop dat we je in de toekomst ooit nog mogen verwelkomen wanneer we wel aan de verwachting voldoen!

Stay safe and strong! 💪

Hallo Jason, dank je wel voor het uitzoeken, en de geboden oplossing. Deze oplossing zorgt ervoor dat ik voor de toekomst T-mobile zeker op mijn lijstje heb staan. 

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan en fijn dat je ons weer op je lijstje hebt staan voor later! Samen komen we er altijd uit, zij het soms via een omweg. Een prachtig weekend en goede gezondheid voor jou en je geliefden toegewenst! 

Reageer