Na uren gespendeerd te hebben aan de telefoon met T-Mobile / KPN netwerk en Volkert Wessels, probeer ik het dan maar via deze weg.
Begin juli heb ik een afspraak gemaakt om de aansluiting voor glasvezel te komen leggen. Op 27 juli zouden er hier monteurs verschijnen van Volkert Wessels.
Helaas zijn deze niet komen opdagen. Sindsdien probeer ik telefonisch contact te leggen met deze mensen om een nieuwe afspraak te maken. Dit blijkt echter volstrekt onmogelijk.
Volkert Wessels heeft lange wachttijden op diverse nummers en wanneer je iemand te spreken krijgt, word je doorverbonden met een nieuw nummer met een nieuwe wachttijd. Op deze manier heb ik inmiddels meer dan 20 uur besteed aan zinloze telefoontjes.
KPN Netwerk heeft diverse emails gestuurd naar Volkert Wessels en al driemaal een terugbelverzoek geplaatst. Helaas heeft dit geen resultaat. KPN geeft aan bekend te zijn met de situatie, maar niets te kunnen doen.
T-mobile geeft aan ook geen invloed te hebben op de situatie en verzoekt mij vriendelijk eea zelf op te lossen. Iets wat in de praktijk onmogelijk blijkt.
Ik ben ernstig teleurgesteld in het verloop van mijn aanvraag. Mijn verbinding had 1 augustus zullen werken. De aanvraag zit echter volledig vast. Ik heb werkelijk geen uitzicht op een oplossing. Ik ondervind hier dagelijks last van ivm niet goed kunnen thuiswerken.
Ik begrijp niet dat T-mobile niet de verantwoordelijkheid neemt om te zoeken naar een oplossing. Ik heb er immers nooit voor gekozen om zaken te willen doen met Volkert Wessels. Ik begin mijn keuze voor T-mobile dan ook flink te betreuren.
Ik hoop dat er iemand is die de handschoen op durft te pakken en iets in gang zet voor mij. Ik begrijp niet wat er zo ingewikkeld is.