Onterecht afgesloten zonder opzegtermijn! (KLACHT EN GEEN OPLOSSING)

  • 28 March 2023
  • 5 reacties
  • 84 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedemiddag,

Ik ga binnenkort verhuizen en wil mijn tmobile thuis abbonement niet meenemen. Omdat tmobile daar helaas maar 15 mbit aanbied. Gisteren gebeld met tmobile om mijn abbonement op te zeggen met 1 maand opzegtermijn aangezien ik nog moet verhuizen. 

Ik kom er vanochtend achter dat mijn internet het niet meer doet. Gebeld met tmobile om het te begrijpen en te vragen naar een oplossing. Ik kom er achter dat ze mijn contract en aansluiting per direct hebben beeindigd zonder opzegtermijn. Volgens mij moeten beide partijen zich houden aan het contract waarin staat dat de opzegtermijn een maand is.

Ik zit nu 4 weken zonder internet thuis waarbij tmobile aangeeft geen oplossing voor mij te hebben behalve het aansluiten van een nieuw abbonement. Geen compensatie niks. Alleen een excuus. 

Ik heb een stabiele internet verbinding nodig, omdat ik vanuit huis werk. Ik hoop via hier nogmaals tot een oplossing te komen en anders zal ik het juridische pad bewandelen. Dit probleem komt blijkbaar vaker voor en ik eis dan ook een compensatie.

Zie ​​​​

 

Met vriendelijke groet.

 

 

 

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hi @beraat, welkom op onze Community! Ik ben meteen voor je gaan kijken. Ik zie dat het contract per direct is beëindigd is. Dit is een ongelukkige fout geweest en wil daarom mijn excuses daarvoor aanbieden. Je lijn is al gedeactiveerd en kan ik daarom niet meer activeren. Wat ik wel kan doen is, één maand, gebruikskosten uit coulance vergoeden. Als je in bezit bent van een T-Mobile, Tele2 of Ben simkaart (prepaid of abonnement; beide kan), kan ik je ook nog voorzien van onze unlimited vouchercodes tot dat je weer bent aangesloten door de nieuwe partij. Dan heb je de komende weken in ieder geval de mogelijkheid om via mobiele hotspot online te blijven op laptop en PC. Ik hoor graag van je terug!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @beraat, welkom op onze Community! Ik ben meteen voor je gaan kijken. Ik zie dat het contract per direct is beëindigd is. Dit is een ongelukkige fout geweest en wil daarom mijn excuses daarvoor aanbieden. Je lijn is al gedeactiveerd en kan ik daarom niet meer activeren. Wat ik wel kan doen is, één maand, gebruikskosten uit coulance vergoeden. Als je in bezit bent van een T-Mobile, Tele2 of Ben simkaart (prepaid of abonnement; beide kan), kan ik je ook nog voorzien van onze unlimited vouchercodes tot dat je weer bent aangesloten door de nieuwe partij. Dan heb je de komende weken in ieder geval de mogelijkheid om via mobiele hotspot online te blijven op laptop en PC. Ik hoor graag van je terug!

Hi Tommie,

Dankjewel voor je reactie.

Ik ontvang graag de voorgestelde coulance vergoeding. Ik heb momenteel al een unlimited abbonement van tmobile, dus de vouchercodes zijn voor mij overbodig.

Ik hoor graag of je tijdelijk wat kunt doen aan de quota van 10 gb per dag. Ik moet nu mijn telefoon namelijk gebruiken als hotspot voor alle apparaten, waardoor dat erg hard gaat. Het continu aanvullen van mb's in ook niet tedoen.

 

Met vriendelijke groet,

Ferhat Aygun

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @beraat ,

Voor het echt unlimited gebruik zijn de aangeboden vouchers ideaal. Met gebruik van deze vouchers heb je echt unlimited gebruik.Dus zonder aanvullen.😉

@soepkip67 Dankjewel voor je reactie!

@Tommie Ik ontvang dan ook graag de unlimited vouchers.

Reputatie 7
Badge +9

@beraat ik heb je direct een privébericht gestuurd met daarin de vouchercodes. Ook heb ik de vergoeding in orde gemaakt. Dit heeft een paar werkdagen de tijd nodig, je ontvangt hier een bericht van. Ik wens je voor nu een hele fijne dag toe!

Reageer