Ontvangen en maar niet in behandeling

  • 4 May 2023
  • 12 reacties
  • 141 Bekeken

Meer dan een maand geleden Glasvezel T-mobile Thuis aangevraagd. Ik heb een glasvezelkabel in de meterkast (oude Onsbrabantnet). Inmiddels al 3 x gebeld omdat status blijft 'hangen’ ontvangen.
1e keer kreeg ik reactie dat er iets niet helemaal goed ging en dat binnen enkele dagen hersteld zou worden. Tweede keer (na een week) nog steeds ging er iets niet goed ik moest KPN bellen want die moesten nog iets doen. Ik KPN bellen die gaven aan dat T-mobile eerst een ticket moesten aanmaken. (dat was blijkbaar niet gebeurd). Meteen weer T-mobile gebeld die gaven weer aan dat er met mijn bestelling/aanvraag in het systeem iets niet goed gaat. Dit zou die persoon herstellen en mij terugbellen. Dat is inmiddels al weer een week geleden en er verandert en gebeurt maar niks. Deze week weer geprobeerd te bellen maar na een half uur zonder reactie heb ik het opgegeven vandaar maar zo .Help!!!

Jason van Odido 11 maanden geleden

@FrankvdB Het is opgelost; de order loopt nu eindelijk door!

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @FrankvdB, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie inderdaad dat de order stil staat. Ik heb hem handmatig proberen door te laten lopen, echter krijg ik de melding dat hij morgen vanzelf door zal lopen! Daarna zal alles goed moeten verlopen. Zou je mij een terugkoppeling willen geven na morgen?

@Tommie bedankt voor je reactie. Denk ook een beetje dat dat het probleem is. Namelijk dat het systeem zegt dat het vanzelf door gaat lopen (maar het elke keer stiekem niet doet). Want zulke reacties heb ik eerder gehad, maar ik ga je morgen ook een terugkoppeling geven.

@Tommie we zijn een dag verder. Er is niks veranderd.

Reputatie 7
Badge +16

@FrankvdB Onze technische dienst gaat het handmatig oppakken, dit lijkt een bug in de orderaanvraag te zijn. Kan het zijn dat jij per ongeluk gelijktijdig dubbele aanvragen gedaan hebt vlak na elkaar?

Reputatie 7
Badge +16

@FrankvdB Het is opgelost; de order loopt nu eindelijk door!

@FrankvdB Onze technische dienst gaat het handmatig oppakken, dit lijkt een bug in de orderaanvraag te zijn. Kan het zijn dat jij per ongeluk gelijktijdig dubbele aanvragen gedaan hebt vlak na elkaar?

Niet dat ik weet @Jason .
Thanks voor het een stapje verder helpen.Ik Neem aan dat de ticket voor KPN Netwerk nu ook is/wordt aangemaakt. 

Hallo, ik heb helaas hetzelfde probleem als hier boven wordt aangegeven. Mijn bestelling blijft maar in behandeling staan. T-mobile geeft aan dat het komt doordat kpn-netwerk aansluiting moet aangemeld worden maar dit is al een week geleden gedaan. Middels een haalbaarheidsonderzoek van kpn-netwerk deze reactie verkregen(vorige week): KPN NetwerkNL heeft uw aanvraag inmiddels beoordeeld. En wij hebben goed nieuws voor u. Het is mogelijk om op uw adres kosteloos een glasvezelaansluitpunt te realiseren. U kunt zich wenden tot een service provider van uw keuze om een abonnement af te sluiten zodat u na aanleg van de glasvezelaansluiting ook gebruik kunt maken van internet / televisie / telefonie. Helaas zit ik al 2 weken zonder internet in mijn woning en zou ik het graag snel opgelost zien.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @JRiet44, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en er is bij jou iets anders aan de hand. Er is een obstructie waardoor het vastloopt, dit is echter in behandeling. We zijn in afwachting van de beoordeling over het meerwerk. De plandatum hiervoor staat op 09-06, hopelijk weten we dan meer hierover! To be continued.

Goedemorgen, 

helaas nogsteeds niks gehoord zit inmiddels 3 weken zonder internet. Kpn netwerk zegt dat het aan t-mobile ligt en tmobile zegt dat het aan kpn netwerk ligt. Ik zou 09-06 reactie krijgen maar helaas nogsteeds niks gehoord. Is er geen tijdelijk oplossing mogelijk? Wanneer wordt het opgelost?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @JRiet44, de obstructie is inderdaad nog niet verholpen. Morgen kunnen we jouw verzoek doorzetten naar onze Fiber-afdeling zodat met de uitvoerder besproken kan worden waarom het nog stilstaat. Ik denk overigens dat de plandatum van 9 juni geen vaststaande datum was, maar een mogelijke datum. Laten we het nog tot en met morgenmiddag geven. Mag ik jou vragen om ons dinsdag nog eens te informeren in dit topic? Als er dan nog niets gebeurd is, kunnen wij het escaleren. Bedankt voor je begrip!

Goedemorgen,

Helaas nogsteeds niet gehoord heb wel de volgende reactie vanuit KPN-Netwerk: “Bedankt voor uw bericht. Uw adres is op 1 juni 2023 vrijgegeven voor de providers. Als ik de glasvezelcheck op de site van T Mobile check is deze ook zichtbaar.
Het zou dus mogelijk moeten zijn om een glasvezel abonnement af te nemen. Hierna zal de glasvezel verder voor u worden aangesloten
Dit naar aanleiding van een opdracht die wij vanuit de provider zullen ontvangen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @JRiet44, ik heb gelijk navraag gedaan bij onze Back Office, echter zeggen zij dat je opnieuw contact moet zoeken met KPNNetwerkNL. Volgens mij heb je contact gehad met een verkeerde afdeling. Via dit telefoonnummer: 088-0063744 - Maandag t/m vrijdag tussen 08.30 - 17.00 uur kun je de juiste afdeling bereiken! 

Reageer