Operationele glasvezel installatie

  • 24 October 2022
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik wil hier mijn ervaring met jullie delen.

6 september 2022 hoopte ik een operationele installatie opgeleverd te krijgen. Edoch nadat Guidion was langs gekomen bleek de glasconverter “LOS” rood te knipperen. direct Is een storingsmelding gemaakt met een responstijd van 48 uur.

ik heb hier verschillende ervaringen gelezen en ook ik heb dit ervaring. Edoch geduld is een schone zaak. Na wekelijks gebeld te hebben, call center, coördinatoren, projectleider en diverse fieldservice engineers over de vloer gehad te hebben (on)aangekondigd, is de afgelopen twee weken verandering gekomen in het proces. Wederom metingen in huis, belangrijker nog men heeft het glas van wijkcentrale tot in huis nagelopen. Het blijft mensenwerk maar men heeft gevonden waar de (letterlijk) kink in de kabels was. En afgelopen week heeft men herstel werkzaamheden in de straat en in de wijkcentrale verricht. En ja, onaangekondigd hebben ze mij uit bed gebeld om een nacontroke te verrichten en de lijn werkend technisch op te leveren. De (her)configuratie van de zyxel T54 had ik al aangepast. Voor 09:30 deze ochtend was de T-mobile aansluiting incl. Telefoon nummerbehoud gemigreerd. 
Ik kan mij ieders frustratie inleven, zo ook ik. Gelukkig heb ik met ziggo afspraken kunnen maken om mijn opgezegde abonnement per i oktober tijdelijkste continueren. 
ondanks alle tegenslag, wil ik toch T-mobile bedanken dat mijn snelle lijn operationeel is. Zo’n  grootschalig glasvezel uitrol met vele (onder)aannemers met verschillende processen, procedures en personeel tekorten is een ongekende uitdaging. Ik hoop dat anderen ook snel kunnen genieten van jullie T-mobile glasvezel oplossing. 
Voor nu dank jullie voor de werkende oplossing, zeker ook voor

jullie contact call center die wekelijks mijn frustratie heeft moeten aanhoren.

M.vr.gr

Peter, Zoetermeer (wijk 17)

 


1 reactie

Reputatie 7

Hi @Kerschp, welkom bij de Community en dank voor het delen van je ervaring en situatie. Ondanks de berichten die wij dagelijks lezen hier op de Community, zien we dat het in veel gevallen wel volgens plan gaat. In dit geval herken ik dat we zeker verbetering kunnen brengen. Ik begrijp het sentiment dan ook zeker. Daarbij wil ik je wel bedanken voor de positieve inslag, ondanks de tegenslag. Weet dat we constant bezig zijn om de service beter te maken. Nogmaals dank voor het delen van de feedback. We kunnen dit zeker waarderen! 

Reageer