[Opgelost] Vertraagde verzending installatiepakketten

[Opgelost] Vertraagde verzending installatiepakketten

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

147 reacties

Reputatie 3
@Sander Bedankt voor je antwoord. Zie nog geen track & trace, maar als ik het zo lees zou ik er dus gewoon vertrouwen in moeten hebben en niet gaan beginnen met het verplaatsen van de Guidion monteur. Enig idee wanneer de track & traces worden uitgegeven of is dat totaal willekeurig in de loop van de dag?
Reputatie 2
@Sander Bedankt voor je antwoord. Zie nog geen track & trace, maar als ik het zo lees zou ik er dus gewoon vertrouwen in moeten hebben en niet gaan beginnen met het verplaatsen van de Guidion monteur. Enig idee wanneer de track & traces worden uitgegeven of is dat totaal willekeurig in de loop van de dag?

@knakko Zou je even willen melden wanneer je je T&T ontvangen hebt?
Reputatie 3

@Sander Bedankt voor je antwoord. Zie nog geen track & trace, maar als ik het zo lees zou ik er dus gewoon vertrouwen in moeten hebben en niet gaan beginnen met het verplaatsen van de Guidion monteur. Enig idee wanneer de track & traces worden uitgegeven of is dat totaal willekeurig in de loop van de dag?@knakko Zou je even willen melden wanneer je je T&T ontvangen hebt?


Zeker, maar ik kan bij deze wel zeggen dat ik nog steeds niks heb ontvangen. Zag bij bol.com dat postnl het druk zou hebben en dat bestellingen vertraagd verzonden worden, dus ik begin me enigszins zorgen te maken.
Reputatie 7
Hoi @Ecnirp,

Dat is inderdaad wel erg scherp! Ik zou de afspraak laten staan in de hoop dat het allemaal goed loopt. Mocht het nou net spaak lopen, wellicht dat er met de monteur iets te regelen valt als hij met een vervolgafspraak in de buurt kan switchen. Dit is uiteraard geen garantie, maar het is improviseren op het moment. Het doel is zoveel mogelijk opleveringen doorgang te laten vinden.
Mijn dsl abonnement is al sinds de 6de actief... Tot op heden geen installatie pakket.
Wanneer kan ik deze verwachten?

Mvg
S
Reputatie 3
Helemaal wat Griphin1 zegt. Dat zou veel logischer zijn geweest. Daarnaast is inderdaad 'opgelost' inderdaad ook wat overdreven als ik de berichten hier en op andere fora's lees.
Reputatie 1
Overmogen middag komt de installateur om Tmobile te installeren, maar nog geen pakket. Ik zie dat jullie leveringsproblemen hebben, maar dat is helaas niet actief gecommuniceerd.
Kunt u aan me aangeven wanneer ik het pakket kan ontvangen?
Reputatie 3
Hoi @Ecnirp,

Dat is inderdaad wel erg scherp! Ik zou de afspraak laten staan in de hoop dat het allemaal goed loopt. Mocht het nou net spaak lopen, wellicht dat er met de monteur iets te regelen valt als hij met een vervolgafspraak in de buurt kan switchen. Dit is uiteraard geen garantie, maar het is improviseren op het moment. Het doel is zoveel mogelijk opleveringen doorgang te laten vinden.

Het was kennelijk iets té scherp @Sander :
Monteur was er net om 12 uur en vlak daarvoor keek ik nog even voor de zekerheid hoe laat het pakket bezorgd zou worden. Dit bleek verschoven te zijn naar 14:35......
Monteur had geen tijd om later terug te komen want te druk en hij wist ook niet of zijn collega's tijd hadden.
Nu in de wacht bij Guidion....
Reputatie 3
Inmiddels contact gehad met Guidion, aan de telefoon een bijzonder gehaast sprekende vrouw die aangaf dat vanwege de enorme drukte ze alleen mijn postcode en huisnummer kon noteren en dat ik later terug gebeld zou worden.
Ik kon nog net aangeven wat er aan de hand was (pakketje wat vertraagd, monteur net weg én dat ik vandaag aangesloten wil worden), zij vertelde dat er vanavond misschien nog iemand langs zou komen (tenminste dat schreef ze op in haar notities).
Afwachten dan maar....
Reputatie 3
Ik zag zojuist in mijn Postnl account dat het pakket is aangemeld bij Postnl en de bezorging voor morgen staat gepland. Vrijdag komt de monteur, dus als dat klopt is het gelukkig op tijd.

Maak een account aan bij Postnl of login als je al een account hebt.


Goeie tip. Ik heb al een postnl account en verhip daar staat mijn pakket ook aangemeld. Ik had namelijk geen track and trace ontvangen. Het gaat waarschijnlijk wel overlappen met de monteur, maar khoop dat die daar rekening mee kan houden :s.

@Kku Misschien geldt dat ook voor jou
Reputatie 2

Ik zag zojuist in mijn Postnl account dat het pakket is aangemeld bij Postnl en de bezorging voor morgen staat gepland. Vrijdag komt de monteur, dus als dat klopt is het gelukkig op tijd.

Maak een account aan bij Postnl of login als je al een account hebt.
Goeie tip. Ik heb al een postnl account en verhip daar staat mijn pakket ook aangemeld. Ik had namelijk geen track and trace ontvangen. Het gaat waarschijnlijk wel overlappen met de monteur, maar khoop dat die daar rekening mee kan houden :s.

@Kku Misschien geldt dat ook voor jou


@knakko Ik heb zojuist een SMS en e-mail van T-mobile gehad mbt T&T. Morgen zou ook de bezorger moeten komen. Ben echter niet thuis in de middag. Volgens alles kan je dit aanpassen in de PostNL app, zodat hij bij afhaallocatie wordt bezorgd. Echter kan dit blijkbaar nu (nog) niet.
Reputatie 2
@knakko @zschuschen Zit bij iemand van jullie al de zending in het Postnl sorteerproces? Hier gebeurd niet veel met de status....
Reputatie 1
@knakko @zschuschen Zit bij iemand van jullie al de zending in het Postnl sorteerproces? Hier gebeurd niet veel met de status....
Nee hier nog niks veranderd. Ik verwacht dat dit later vanavond zal zijn of vannacht.
Reputatie 3
@knakko @zschuschen Zit bij iemand van jullie al de zending in het Postnl sorteerproces? Hier gebeurd niet veel met de status....

Zojuist bevestiging gekregen over aflevertijd. Maar dat valt eigenlijk bijna samen met de monteur, dus ik hoop (mocht ik het pakket niet op tijd binnenkrijgen) dat deze 'm net zo aflevert als bij @mister-e zodat ik het zelf kan afronden.
Reputatie 2
Heb inmiddels het pakket ontvangen en nu is het wachten op telefoon van Guidion. Heb de hele dag zo'n beetje aan de telefoon gezeten met T-Mobile en Guidion en wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk afgesproken dat ik teruggebeld zou worden om een afspraak te maken om aangesloten te worden.
Als ik kijk op de site waar je een nieuwe afspraak kunt maken wordt ik niet vrolijk, eerstvolgende mogelijkheid is 24 juni!
Ook is het erg lastig om iets van compensatie te krijgen (Al is het maar een voucher), je moet er zelf naar vragen want het wordt niet aangeboden.
Ik vrees dat ik morgen weer de halve dag kwijt zal zijn met telefoneren met Guidion en T-Mobile.

Erg vervelend aangezien ik er niets aan kan doen dat het pakket later werd bezorgd en dat Guidion het te druk heeft met alle aanvragen....
Ondertussen heb ik geen internet en geen tv en houdt T-Mobile zich stil.

Welkom bij de club!
Reputatie 2
@knakko Yes, hier ook. Alleen is de status nog steeds dat deze bij Postnl is. Hij is nog niet gesorteerd in hun sorteercentrum en/of onderweg. Dus heb m'n twijfels of het pakket komt en misschien niet nog 'n nachtje bij Postnl blijft liggen...

Wat is bij jou de status op dit moment?
Reputatie 3
@Kku Ik heb dezelfde status. Laat wel weten als er iets wijzigd en als je niks meer hoort, dan heb ik geen internet meer lol.
Reputatie 2
Een maand geen internet en wat biedt T-mobile aan ter compensatie ? Ja lui schrik niet -> €10 😂😂😂😀😀
Reputatie 2
@knakko Pakket hier ontvangen, wel een dikke kras op de tv ontvanger. Maar goed, deze is straks hopelijk toch niet meer te zien. Internet van vorige provider lag er vanochtend rond 07.20 al uit.
Reputatie 3
@kku pakket hier ook ontvangen. Gelukkig had ik een cluevolle monteur die eerst van te voren deed bellen om te vragen of ik m'n pakket al had ontvangen. Uiteindelijk scheelde het 2 minuten met monteur en dat ik het pakket ontving, dus een klein beetje too close for comfort. Monteur had het ook over dat ze nu voor t-mobile echt teveel aansluitingen moeten regelen. Op zich leuk voor ze, maar heckin' zorg dat intern dan ook goed op orde is.

Nu hier even verder configgen, want ik haal nog niet de beloofde snelheid ~150/200mbit tov beloofde 750mbit. Maar goed, het doet het en dat is ook belangrijk.
Reputatie 2
Hier idem. Pakket wordt nu hopelijk morgen geleverd. Monteur kan pas 25-6. Compensatie T-Mobile €10 voor prepaid kaartje. Opzeggen tegen €70. Aangegeven dat ik het hele gebeuren begrijp maar de klant onvriendelijk benadering (o.a. uren in de wacht, geen informatie) niet en de compensatie een lachertje als je bedenkt dat ik al vanaf 30 mei zonder internet zit!
Reputatie 2
@kku pakket hier ook ontvangen. Gelukkig had ik een cluevolle monteur die eerst van te voren deed bellen om te vragen of ik m'n pakket al had ontvangen. Uiteindelijk scheelde het 2 minuten met monteur en dat ik het pakket ontving, dus een klein beetje too close for comfort. Monteur had het ook over dat ze nu voor t-mobile echt teveel aansluitingen moeten regelen. Op zich leuk voor ze, maar heckin' zorg dat intern dan ook goed op orde is.

Nu hier even verder configgen, want ik haal nog niet de beloofde snelheid ~150/200mbit tov beloofde 750mbit. Maar goed, het doet het en dat is ook belangrijk.

Monteur zojuist geweest, echter ontbreekt bij mij de voeding voor de converter.

Ik was al de 2de persoon vandaag waar hij niet bij zat.

Enfin, ik had nog een adapter liggen en hij heeft deze erin geprikt. Echter is deze adapter 12v (van t Telfort modem) en ik zie op de converter 5v staan. Kan dit veel kwaad? De nieuwe voeding is besteld door de monteur/heeft gelijk hierover gebeld naar T-mobile.

@knakko Zou je voor mij eens willen kijken welke spanning/ampere aangegeven staat op de voeding van jou mediaconverter?

Tevens op dit moment ook nog geen TV, is een bekende storing in Zuid Limburg blijkbaar. Echter zou dit volgens de monteur morgenvroeg opgelost moeten zijn
Vandaag inderdaad goed gekomen @Brian, was inderdaad op het randje. Om 15.00 de postbode iets daarna de monteur... Guidion bellen is drama, die mensen moeten hoofdpijn krijgen denk ik 😛. Alles ziet er goed uit, enige minpunt tot nu toe mijn netflix app is van het apparaat af, nu moet ik dus weer rommelen met chromecasts of tv apps...
Reputatie 3
@kku De mediaconverter heeft dc 5v. Sommige apparaten hebben wel een overspanningsbeveiliging van enkele voltages, maar ik heb geen idee of deze dat ook heeft. Vaak kunnen ze 1 a 2 volt meer wel aan, maar 12v is eigenlijk wel teveel en kan voor doorbranden of verkorte levensduur zorgen.
Reputatie 3
Net contact gehad met Guidion, eerstvolgende mogelijkheid om mij aan te sluiten is 3 juli. Drie weken ná de oorspronkelijke aansluit datum en dus ook 3 weken nadat het signaal van het modem gehaald is.
Dit betekend 3 weken zonder tv én internet. Ik ben heel benieuwd hoe T-Mobile hier mee omgaat!