Beantwoord

Opleverdatum verschoven

  • 23 May 2019
  • 4 reacties
  • 357 Bekeken

Reputatie 1
Hier een overstapper van telfort. Telfort gooit het glasvezelsignaal 1 juni eraf. Bij de bestelling kon ik 3 juni kiezen als eerste mogelijkheid. Deze is nu 12 juni gezet! 2 dagen zonder internet overleven we waarschijnlijk wel, maar bijna 2 weken.... kan het signaal niet eerder op de lijn gezet worden?
icon

Beste antwoord door Brian 28 May 2019, 15:33

Bekijk origineel

4 reacties

Het signaal gaat er waarschijnlijk niet af als je de overstapservice hebt gebruikt, ik ben gisteren over gekomen vanaf Telfort glas en om 11 uur ging het signaal er af, om een uur of 15.30 had de monteur de boel aangesloten en werkte het weer.
Terwijl de eigenlijke datum een week later zou zijn, netjes bericht van beide gehad.

Maar waarschijnlijk kun je je modem aansluiten op de bestaande NT die er hangt, tenzij je nog oude glasvezel hebt met analoog signaal er op, de bekende coax aansluiting.
Reputatie 1
Ik kon de overstapservice niet gebruiken helaas, ik had nog een lopend contract... ik zit op de nieuwe propositie en heb inderdaad de nieuwe NT en een eigen modem, dus alleen het internet-vlan van telfort naar t-mobile omzetten zou moeten werken, als t-mobile het signaal maar zsm erop zet!
Modem instellen of wisselen en de tv kastjes, dan zou het kunnen werken als ze signaal leveren vanaf 1 juni, wat ik eigenlijk wel verwacht, anders moet er twee keer een monteur naar de centrale.

Maar Guidion even bellen zou ook kunnen helpen, ik kon een week eerder, de monteursplanner kon alleen later dan 29 mei, en de dagen die ik kreeg waren op mijn werkdagen.
Reputatie 7
Hi @mister-e, we doen ons uiterste best om je zo snel mogelijk aan te sluietn maar het is op het moment érg druk vanwege de overstapweken. Hierdoor zitten veel monteurs al volgepland en kan het wat langer duren voordat we je aan kunnen sluiten. Excuses voor de vertraging!

Reageer