Oplevering en geen afspraak Glasvezel

  • 6 May 2023
  • 4 reacties
  • 48 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik ben since December besteld glasvezel en tot nog niks gekomen en had ik heel tijd slecht netwerk en de internet valt en dag 2 keer en heb vaak gebeld en krijg ik niks en vandaag had afspraak met monteur en was hell ochtend an het wachten out eindelijk de afspraak is ongevallen door hem. 
 

Jason van Odido 10 maanden geleden

Hoi @sharif, welkom op de Community! 🙋‍♂️

In de rapportage van de monteur zie ik dat er nog geen glasvezelaansluiting (FTU) geplaatst is. De monteur heeft daardoor geen installatie kunnen doen. Onze Klantenservice heeft jouw situatie voorgedragen aan de technische dienst en die pakken het vanaf morgen verder op voor je. Het gaat in orde gemaakt worden de komende week!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Als et nog geen glasvezel kabel bij jou binnen ligt, dan kan een heel aanlegtraject inderdaad van een paar maanden tot een jaar duren. Vooral als je in een appartement woont. Staat er in hé my-tmobile omgeving nog eens wensdatum gemeld?

Die zit wel  allang

Krijg ik een vergoeding voor slechte service?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @sharif, welkom op de Community! 🙋‍♂️

In de rapportage van de monteur zie ik dat er nog geen glasvezelaansluiting (FTU) geplaatst is. De monteur heeft daardoor geen installatie kunnen doen. Onze Klantenservice heeft jouw situatie voorgedragen aan de technische dienst en die pakken het vanaf morgen verder op voor je. Het gaat in orde gemaakt worden de komende week!

Reageer