Beantwoord

Oplevering glasvezel aansluiting afdek plaatje ontbreekt

  • 4 July 2018
  • 6 reacties
  • 1049 Bekeken

Reputatie 4
  • is Prince of Content
  • 118 reacties
Enige tijd geleden glasvezel van T-Mobile gekregen, bevalt goed vooral de 750 MB snelheid is super. Één puntje waar ik me aan stoor is de oplevering door de Guidion monteur van de aansluiting. Het oude telfort modem is eraf gehaald en op de oude wandplaat (van het oude modem) is de vezel naar de draytek router aangesloten, zonder afdekkap dus dit zit open en bloot in mijn meterkast. Ten eerste geen net gezicht, maar belangrijker: als er iets tegenaan komt heb je glasbreuk want met de glasvezels moet je voorzichtig mee omgaan.

Toen ik vroeg aan de monteur waarom geen afdekplaat zei hij dat dit sinds kort niet meer gedaan werd, hij gaf me gelijk dat het niet ideaal was en tevens breekbaar, maar dat hij verder hier ook niets aan kon doen.. Ik weet niet of dit klopt maar kan T-Mobile hier nog iets in betekenen? Bij Guidion lukt het me niet om dit voor elkaar te krijgen.
icon

Beste antwoord door Brian 16 July 2018, 16:15

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Hi pwenas, ik kijk graag wat ik hier voor je in kan betekenen! Zou je mij hiervoor via een privébericht je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door willen geven? Dan ga ik voor je aan de slag!
Reputatie 4
Hi Brian,

Super, heb je privé berichtje gestuurd.
Reputatie 7
Hi pwenas, helemaal goed, ik heb je privébericht zojuist beantwoord! Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!
Reputatie 7
Badge +2
Hallo pwenas,

De monteur hoort gewoon afdekkapjes te plaatsen. Waarschijnlijk had hij ze niet meer op voorraad.

Mvg. Marcel
Reputatie 4
Hallo pwenas,

De monteur hoort gewoon afdekkapjes te plaatsen. Waarschijnlijk had hij ze niet meer op voorraad.

Mvg. Marcel

En nu, moet ik nogmaals Guidion bellen? of heeft dit niet zoveel zin?
Reputatie 3
Toen bij mij de UFTU (met A en B vezel) geplaatst werd door Reggefiber, krijg je standaard 2 witte (of oranje) afdekkappen erbij. Het lijkt mij dan ook dat je deze moet bewaren. Verander je van provider, dan zal een (Guidion) monteur het kapje moeten plaatsen inclusief een inkeping voor modems die los worden aangesloten. De vezels worden "afgedopt" achtergelaten.

Reageer