Beantwoord

Oplevering verlaat

  • 10 February 2019
  • 1 reactie
  • 177 Bekeken

Op 17 januari 2019 heb ik mijn abonnement aangevraagd voor My T-Mobile thuis. De meest vroege leverdatum zou 30 januari 2019 zijn. Nu ging 30 januari voorbij en heb ik een dag later naar T-Mobile en naar Gideon gebeld, waarbij ik constant werd doorverbonden tussen de organisaties, Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd en niemand kon vinden waar mijn ticket was. Conclusie, er moest een nieuw ticket gemaakt worden omdat er met mijn vorige aanvraag niks is gedaan. Dus ik kan weer 2 weken wachten. Nu is er wel een afspraak gepland voor over 5 dagen maar ik vind dit erg slechte service en ik zit er ook over na te denken om alsnog over te stappen naar een andere provider. Ik heb voor de 30e ook nog contact gehad via de chat met een medewerker maar ook daarvan werd ik niet veel wijzer. Misschien een nieuw iemand die niet weet hoe zij met klanten om moet gaan? Ik ben al jarenlange klant bij T-Mobile voor mijn mobiele abonnement en daar had ik nooit klachten. Nu dus wel, Ik moet nu alles met mijn Wi-Fi doen van de telefoon maar dat is gewoon belachelijk.
Nu dan eindelijk mijn vraag, ik ben aan het zoeken en zoeken maar hoe kan ik fatsoenlijk een klacht indienen?
icon

Beste antwoord door Sander 11 February 2019, 12:35

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hoi @SmSterkenburgh,

Allereerst wil ik je welkom heten op de Community en hartelijk bedanken voor je aanvraag! Ik ga mijn best doen om je ervaring 180 graden om te draaien. Het is wellicht niet de verwachte droomstart, maar ik zie dat alles inmiddels op de rails staat voor een soepele oplevering.

Je hebt een aanvraag gedaan voor een versnelde oplevering. Je ziet hiermee af van de bedenktermijn om de aanvraag direct door te voeren. Hier is foutje in opgetreden. Excuus daarvoor. Techniek zullen we maar zeggen. Door jouw snelle optreden (chat starten, dank daarvoor!) hebben we de aanvraag direct een duwtje kunnen geven waardoor alles weer in beweging kwam. De oplevering is daarmee net binnen een maand voltooid. Bedankt voor jouw feedback hier, daar waardeer ik enorm. Op deze manier kunnen we onze service alleen maar verbeteren.

Reageer