Beantwoord

Oplevering vertraagd door late afspraak met Reggefiber

  • 30 July 2018
  • 1 reactie
  • 978 Bekeken

Vanaf 2 juni als nieuwe klant wacht ik op aansluiting. Om 10 juli staat dat heb ik diensten heb van jullie. Dit is niet waar! Ik heb alleen installatiepakket en doos met T-Mobile logo. Geen internet, tv... dankzij jullie overstapservice. Wie is verantwoordelijk voor dat? Reggefiber is een onprofessioneel bedrijf. Eerste afspraak hebben zij gemist, helemaal vergeten. Tweede voor vandaag, hebben zij zelf geannuleerd want monteur is ziekgemeld. Volgende afspraak is op 13.augustus. Meer dan een maand zonder diensten! Ik kan niet zelf de overenkomst opzeggen zonder boete te betalen. Wie kan mij helpen?

*Moderator edit: Ik heb dit bericht licht aangepast in verband met de leesbaarheid. ^Sander

icon

Beste antwoord door Sander 31 July 2018, 09:09

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hoi @huanita

Graag loop ik deze hobbelige start van het abonnement met je door. Dan strijk ik gelijk alle mogelijke issues plat. Wil je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen? Dan controleer ik de overstapservice voor je en kijk waarom de oplevering bij jou vertraagd is. Weet dat ik aan jouw kant sta en er alles aan ga doen om de verbinding bij jou te bewerkstelligen.

Reageer