Beantwoord

Oplevering vertraagd door opzegging oude provider

  • 3 December 2018
  • 1 reactie
  • 842 Bekeken

Ik heb nu al 6 keer gebeld met klantenservice voor de aansluiting thuis maar krijg van iedereen een ander antwoord mijn bestaande provider is per 30.11.18 opgezegd maar heb van t-mobile nog geen spullen ontvangen voor mijn nieuwe aansluiting en had een afspraak staan voor de installatie van thuis op 28,11,18 maar deze is door t-mobile afgezegd wanneer word ik nu dan wel aangesloten want nu begint het een kat en muis spelletje te worden mvgr,robin
icon

Beste antwoord door Sander 7 December 2018, 17:05

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hoi @Trucker2010

Ik ben er meteen achteraan gegaan voor je. Ik zie dat er inmiddels al veel geregeld is, dat is fijn!

Jouw vorige aanbieder is niet aangesloten bij de club providers die onderlinge overstapafspraken hebben gemaakt. Daarom kun je niet gebruikmaken van de overstapservice. Dat had het allemaal heel makkelijk gemaakt. De opzegging die je bij je vorige provider moest doorgegeven zat echter onze aanvraag in de weg. Erg verwarrend allemaal. Dat is nu inmiddels verholpen en de aanvraag bij ons loopt weer goed door. De afspraak met onze monteur is al ingepland en een week voor de afspraak zul je ons installatiepakket ontvangen. Na het bezoek van de monteur zul je beschikking hebben over je nieuwe abonnement.

Neemt niet weg dat ik je wil bedanken voor jouw aanvraag en dat ik je hartelijk welkom wil heten op onze Community!

Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!

Reageer