Sinds dinsdag ochtend is plots mijn internet weggevallen. LOS lampje op de GPON knippert rood. Uiteraard contact opgenomen met klantenservice. Geen signaal volgens klantenservice. Duurt 2-3 dagen voor iemand van de technische dienst contact opneemt.
Vandaag kan ik een afspraak plannen. Nu is de eerstvolgende optie 7 oktober! Ik weet niet hoor. Maar dat is 3 weken. Dat is niet acceptabel vind ik. Krijg je wel een voucher voor 4g enzo maar dat gaat echt niet drie kids die allemaal onderwijs hebben met alles bijna online aan lesstof. En thuiswerken is niet te doen met twee man. Tv kijken en casten? Nou probeer dat maar eens fatsoenlijk te doen. Na een halve voetbalwedstrijd stoppen maar met dat gehaper en gestotter.
Nu een half jaartje glasvezel tot op heden weinig problemen op af en toe een wegvaller maar kan er niet bij dat een storing drie weken gaat kosten. En dan weet ik nog niet eens wat er nog komt? Misschien iets buitenshuis? En wat voor tijd kost dat?
Kan dit echt niet binnen een paar dagen? Waarom drie weken?
Beste antwoord door Cal
Bekijk origineel