Beantwoord

Oplostijd van 3 weken? Kan dat wel?

  • 15 September 2022
  • 6 reacties
  • 107 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Sinds dinsdag ochtend is plots mijn internet weggevallen. LOS lampje op de GPON knippert rood. Uiteraard contact opgenomen met klantenservice. Geen signaal volgens klantenservice. Duurt 2-3 dagen voor iemand van de technische dienst contact opneemt. 
Vandaag kan ik een afspraak plannen. Nu is de eerstvolgende optie 7 oktober! Ik weet niet hoor. Maar dat is 3 weken. Dat is niet acceptabel vind ik. Krijg je wel een voucher voor 4g enzo maar dat gaat echt niet drie kids die allemaal onderwijs hebben met alles bijna online aan lesstof. En thuiswerken is niet te doen met twee man. Tv kijken en casten? Nou probeer dat maar eens fatsoenlijk te doen. Na een halve voetbalwedstrijd stoppen maar met dat gehaper en gestotter. 
Nu een half jaartje glasvezel tot op heden weinig problemen op af en toe een wegvaller maar kan er niet bij dat een storing drie weken gaat kosten. En dan weet ik nog niet eens  wat er nog komt? Misschien iets buitenshuis? En wat voor tijd kost dat?
Kan dit echt niet binnen een paar dagen? Waarom drie weken?

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 16 September 2022, 11:28

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Hiervoor kan je het beste even bellen met Guidion aan het begin van de middag wellicht is er een gaatje vrij gekomen.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @ROkkie,

Fijn dat je de klok luidt, ik wil mij graag voor je inzetten! Had je toevallig al met Guidion gebeld? Mocht het je niet zijn gelukt om een eerdere afspraak te strikken, dan dien ik graag een verzoek voor je in zodat Guidion de planning dubbel gaat nalopen om te checken of ze nog ergens een monteursafspraak tussen kunnen wurmen. Zo te zien heb je alleen nog niet jouw Community account gelinkt met jouw Thuis abonnement. Zou je mij daarom in een privébericht van de volgende gegevens kunnen voorzien:

  • Postcode en huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van jouw IBAN.

Hiermee kan ik bij ze aankloppen en dat ga ik ook zeker doen!

Sinds dinsdag ochtend is plots mijn internet weggevallen. LOS lampje op de GPON knippert rood. Uiteraard contact opgenomen met klantenservice. Geen signaal volgens klantenservice. Duurt 2-3 dagen voor iemand van de technische dienst contact opneemt. 
Vandaag kan ik een afspraak plannen. Nu is de eerstvolgende optie 7 oktober! Ik weet niet hoor. Maar dat is 3 weken. Dat is niet acceptabel vind ik. Krijg je wel een voucher voor 4g enzo maar dat gaat echt niet drie kids die allemaal onderwijs hebben met alles bijna online aan lesstof. En thuiswerken is niet te doen met twee man. Tv kijken en casten? Nou probeer dat maar eens fatsoenlijk te doen. Na een halve voetbalwedstrijd stoppen maar met dat gehaper en gestotter. 
Nu een half jaartje glasvezel tot op heden weinig problemen op af en toe een wegvaller maar kan er niet bij dat een storing drie weken gaat kosten. En dan weet ik nog niet eens  wat er nog komt? Misschien iets buitenshuis? En wat voor tijd kost dat?
Kan dit echt niet binnen een paar dagen? Waarom drie weken?

@CalDank voor je reactie. Ik heb nog niet kunnen bellen met Guidion. Mijn simkaart zit nu thuis in een andere telefoon zodat men iets kan doen thuis en ik zit nu zonder mobiel op mijn werk.

Prive bericht gestuurd. Verkeerde knopje gebruikt :)

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @ROkkie,

Zojuist je privébericht beantwoord maar ik geef je via deze weg nog even een extra seintje omdat je afspraaklink nu een hele mooie optie heeft staan en ik niet wil dat een ander 'm snel wegkaapt.

Hopelijk is aanstaande maandag een perfecte optie voor je!

Hoi @ROkkie,

Zojuist je privébericht beantwoord maar ik geef je via deze weg nog even een extra seintje omdat je afspraaklink nu een hele mooie optie heeft staan en ik niet wil dat een ander 'm snel wegkaapt.

Hopelijk is aanstaande maandag een perfecte optie voor je!

Hi @Cal, nog een berichtje van mij. Storing is sinds maandag verholpen. Monteur volgens onze afspraak langs geweest. Mijn constatering was wat ik al zelf dacht. Iemand heeft in de patchkast een draadje verplaats, toevallig ons draadje waardoor er geen internet meer was.

Beetje slordig wel maar goed, menselijke foutjes gebeuren nou eenmaal. Via deze weg dank voor je aandacht en geboden oplossen.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @ROkkie,

Super, ik zag het en ik ben blij dat je weer helemaal online bent! 😃

Je hebt helemaal gelijk, het is een stomme fout maar tegelijkertijd ook een hele menselijke om een verkeerde draad eruit te halen. Ik en wij blijven erop hameren om deze fout zo veel mogelijk te voorkomen onder de monteurs. Hopelijk kunnen daarmee veel mensen geholpen worden. 

Graag gedaan en ik wens je nog veel plezier met ons Internet toe!

Reageer