Beantwoord

Opsturen abonnementpakket

  • 15 May 2019
  • 6 reacties
  • 332 Bekeken

Ik wil het pakket voor 1 juni in huis hebben zodat ik het zelf kan installeren. Want mijn huidige abonnement verloopt op 1 juni.
icon

Beste antwoord door Brian 17 May 2019, 16:38

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goedemorgen @Cheryl91,

Dat is logisch. Je wilt niet zonder internet en andere diensten komen te zitten. Wanneer heb je de aanvraag ingediend? Gaat het om glasvezel of DSL? Heb je al een aansluitdatum op kunnen geven?

Glasvezel mag niet zelf worden aangesloten. Bij DSL ontvang je het installatiepakket enkele dagen voor de activatiedatum. Heb je al een bevestiging wanneer de activatiedatum is?
Ik heb glasvezel.
1 juni vervalt mijn huidige internet en tv abonnement. Maar Guidion kan pas 17 juni. En Telfort, waar ons huidige abonnement nu bij loopt, kan de vervaldatum niet meer bijstellen.

Ik heb thuis de cv en zonnepanelen die op de WiFi werken dus ik kan niet zonder internet.
En aangezien wij ons huidige glasvezel pakket ook zelf hebben aangesloten moet dit toch ook kunnen!?
Reputatie 7
Badge +4
Zelf installeren kan helaas niet. Als er iets mis gaat, dan heb je geen garantie bij zelfinstallatie. Om die reden kiest T-Mobile ervoor installatie altijd via Guidion uit te laten voeren.

Heb je jouw abonnement zelf opgezegd of met de overstapservice? Je kunt Guidion altijd bellen om te kijken wat er mogelijk is. Dit werkt vaak beter dan een installatieafspraak via de app of website. Van belang is wanneer de lijn actief is en T-Mobile dus diensten kan leveren. Eerder kan Guidion de afspraak niet inplannen.

Laat je weten of je er met Guidion uit komt?
Ik heb Telfort zelf opgezegd ja, dit kon niet via T-Mobile omdat ik midden in mijn contract stopzet. (dit mag vanwege de prijsverhoging van Telfort/kpn)
Ik heb contact gehad met Guidion maar zij zeggen dat ze niet eerder kunnen komen dan 17 juni.
Reputatie 7
Badge +4
Dat is niet zo mooi. Wellicht kan webcare nog helpen met bemiddeling? Zij lezen mee op dit forum.

Even verder denkend; mocht dit niet baten, is het mogelijk om in ieder geval de zonnepanelen tijdelijk op het netwerk van de buren te laten schakelen? Probeer enkel als medeklant mee te denken in een worst case scenario.
Reputatie 7
Hi @Cheryl91, oei dat is lastig. Ik heb het meteen voor je uitgezocht maar we kunnen je niet eerder aansluiten omdat je op 18-06 pas aangesloten wordt vanuit de centrale. Ik zie wel dat je ook gebruik maakt van een mobiel abonnement bij ons. In de tussentijd kan ik je een aantal codes toesturen waarmee je 7 dagen onbeperkt kan internetten met mobiele abonnement (Go Unlimited). Dan kan je je toestel gebruiken als een hotspot voor de periode waarin je geen vaste internetverbinding hebt! Stuur mij nog even en privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan stuur ik de codes naar je toe!

Reageer