Opzeggen account community

  • 14 February 2023
  • 9 reacties
  • 120 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Goedemorgen,

 

Ik wil graag mijn community-profiel verwijderen, maar daar zie ik geen opties voor bij de instellingen. Waar doe ik dat?

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hi @Mgtvdaa, dit kan ik voor je in orde maken. Hiervoor heb ik alleen wel een verificatie nodig. Kan je mij een privébericht sturen met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan zorg ik dat je account compleet wordt verwijderd!

Bekijk origineel

9 reacties

Een moderator kan je account anonimiseren. Zelf verwijderen of helemaal laten verwijderen kan hier helaas niet. Even wachten tot er één langskomt in dit topic dus.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mgtvdaa, dit kan ik voor je in orde maken. Hiervoor heb ik alleen wel een verificatie nodig. Kan je mij een privébericht sturen met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan zorg ik dat je account compleet wordt verwijderd!

Zou mijn communitie profiel ook verwijder kunnen worden.

En zinloos om naar de gegevens te vragen, heb ze niet invuld, dus graag gewoon zonder morren mijn account opheffen, de vraag hier stellen waarvoor je moet inloggen is voldoende.

Reputatie 7
Badge +14

Zou mijn communitie profiel ook verwijder kunnen worden.

En zinloos om naar de gegevens te vragen, heb ze niet invuld, dus graag gewoon zonder morren mijn account opheffen, de vraag hier stellen waarvoor je moet inloggen is voldoende.

Altijd fijn om jouw te lezen. Jammer dat je gaat! 😫

@CrisTien , Is een tijd van komen en van gaan, nu de mij bekende mods allemaal weg zijn en ik drukker ben met andere zaken vond ik het tijd worden, het ga je goed, zal misschien af en toe nog eens meelezen

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Doornekamp33, wat jammer dat je de Community na zo'n rijke reactiegeschiedenis gaat verlaten, je zal hier zeer zeker gemist worden! In ieder geval wil ik je namens het moderator team en ook persoonlijk erg bedanken voor alle gebruikers die je hebt geholpen. Ik wens je het allerbeste toe en hopelijk tot ooit!

Zou mijn communitie profiel ook verwijder kunnen worden.

En zinloos om naar de gegevens te vragen, heb ze niet invuld, dus graag gewoon zonder morren mijn account opheffen, de vraag hier stellen waarvoor je moet inloggen is voldoende.

Hi @Mgtvdaa, dit kan ik voor je in orde maken. Hiervoor heb ik alleen wel een verificatie nodig. Kan je mij een privébericht sturen met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan zorg ik dat je account compleet wordt verwijderd!

Hi @Mgtvdaa, dit kan ik voor je in orde maken. Hiervoor heb ik alleen wel een verificatie nodig. Kan je mij een privébericht sturen met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan zorg ik dat je account compleet wordt verwijderd!

Kan mijn account alstublieft ook verwijderd worden? Bij voorbaat dank!

Ik wil graag mijn community-profiel verwijderen, maar daar zie ik geen opties voor bij de instellingen. Waar doe ik dat?

Reputatie 7
Badge +9

@profdolk bedankt voor je privébericht. Bij deze verwijder ik je profiel!

Reageer