Beantwoord

Opzeggen niet door gegeven

  • 25 May 2023
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Dit kreeg ik van Ziggo:

Goedemiddag Jan. Fijn dat je even contact met ons opneemt en dit aangeeft. Uiteraard leg ik je graag uit wat er aan de hand is en wat de status is van deze opzegging.

 

Op 12 april hebben wij bericht gekregen van je nieuwe aanbieder dat je meedoet met de overstapservice en dat zij deze opzegging definitief aan ons zullen doorgeven zodra je online bent bij je nieuwe aanbieder om op deze manier niet zonder diensten te zitten.

Zodra je nieuwe aanbieder de overstap in orde heeft gemaakt, dan horen we dat en stoppen we je abonnement bij ons.

Wij hebben tot op heden echter nog geen (definitief) bericht ontvangen van je nieuwe aanbieder om je abonnement bij ons op te zeggen.

Daar wachten wij nog op en daarom loopt je abonnement tot op heden gewoon door en ontvang je deze factuur.

 

Mijn advies is om even contact op te nemen met je nieuwe provider en hun van bovenstaande even op de hoogte te stellen en te zorgen dat zij alsnog een bericht van deze definitieve opzegging aan ons doorgeven.

Dit is wat Ziggo mij heeft gestuurd en ik moet nog steeds betalen. T-mobile heeft het nog niet gemeld

icon

Beste antwoord door Waqqas 25 May 2023, 21:57

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Jan Woerden 

Is T-Mobile thuis al geïnstalleerd en ben je online? Je bestelling zou dan ook direct administratief afgerond moeten zijn en Ziggo zou dan ook bericht krijgen.

Kun je in je My T-Mobile account facturen inzien en de WiFi instellingen wijzigen bijvoorbeeld?

Reageer