Beantwoord

Opzeggen oude provider

  • 1 March 2018
  • 3 reacties
  • 170 Bekeken

Wie zegt mijn oude provider op?
Op 29 januari t mobile thuis gekregen.
Dssze datum bewust gekozen om mijn oude provider d oir t mobile op te la ten zeggen
.
Helaas dit is nie t gebeurt. Dus over februari ook kos te en van ziggo aan mijn broek gekregen.
icon

Beste antwoord door Sterre 2 March 2018, 13:08

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Ha hennieverdd!

Wat leuk dat je nu T-Mobile Thuis hebt! Ik ben erg blij dat je klant bij ons bent geworden. Ik help je dan ook heel graag met al jouw vragen. Zo ook met de vraag over het opzeggen van je oude provider. Ik heb het voor je uitgezocht. Wanneer je gebruikmaakt van de Overstapservice, zegt je nieuwe provider je oude provider voor je op. In dat geval zouden wij dus jouw oude provider opgezegd hebben. Echter, je hebt geen Overstapservice aangevraagd. Je bent als zogenaamde blanco klant bij ons binnen gekomen, dus wij hadden geen rechten om jouw oude provider op te zeggen. Misschien kan Ziggo je helpen, om de kosten over februari te vergoeden. Ik wens je in ieder geval veel plezier met T-Mobile Thuis!
Een ding begrijp ik dan niet jullie hebben wel mijn telefoon nummer omgezet binnen drie dagen. Dit moet toch ook via ziggo gebeuren.
En als het zo is da t in de overstap service zelf had moeten aanvragen bij jullie is mij dat niet gevraagd door jullie conta vr persoon.
Reputatie 7
Hallo hennieverdd,

De mogelijkheid om je oude nummer mee te nemen werkt bij elke provider. dit geld echter niet als opzegging. De overstap service is wat anders T-Mobile stemt dan met de vorige provider de levering datum af. en mocht het onverhoopt niet lukken om de nieuwe dienst te leveren dan blijft de oude nog even door lopen tot dat het is gelukt. Dit werkt echter voor een klein aantal providers.
Het is dus mogelijk dat iemand gebruik wil maken van en Ziggo via de kabel en T-Mobile via glasvezel.

Reageer