Opzegging?

  • 8 March 2023
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

Ik krijg zojuist een mail dat mijn Vast internet per 22-03-2023 stop gezet zal gaan worden.
Ik heb geen opzegging gedaan en vertrouw deze mail niet.

Kan dit nagekeken worden of is dit een nieuwe vorm van phishing, gezien er links in de mail staan?

Cal van Odido 1 jaar geleden

Hoi @hjonker, heel goed dat je actie onderneemt naar aanleiding van deze email! In dat geval zal het volledig kloppen wat @Waqqas aangeeft. Er is inderdaad een aanvraag binnen gekomen van een andere provider om jouw internetlijn over te nemen per 22-03. Ik neem aan dat je niet binnenkort gaat verhuizen en dat het niet de nieuwe bewoners kunnen zijn? In dat geval wil ik je heel graag helpen om de overname te betwisten bij de lijnbeheerder. Hiervoor is het van belang om dit snel in te dienen. 

Ik graag of ik de betwisting van de overname voor je in kan dienen, hiermee kan ik de opzegging van de internetlijn voor je voorkomen!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @hjonker 

Zou je die email hier eens willen delen en het emailadres van de afzender? Wat wel kan is dat iemand anders voor jouw woning een abonnement heeft afgesloten. Dan wordt die van jou dus automatisch opgezegd.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @hjonker, heel goed dat je actie onderneemt naar aanleiding van deze email! In dat geval zal het volledig kloppen wat @Waqqas aangeeft. Er is inderdaad een aanvraag binnen gekomen van een andere provider om jouw internetlijn over te nemen per 22-03. Ik neem aan dat je niet binnenkort gaat verhuizen en dat het niet de nieuwe bewoners kunnen zijn? In dat geval wil ik je heel graag helpen om de overname te betwisten bij de lijnbeheerder. Hiervoor is het van belang om dit snel in te dienen. 

Ik graag of ik de betwisting van de overname voor je in kan dienen, hiermee kan ik de opzegging van de internetlijn voor je voorkomen!

Reageer