Beantwoord

Opzegging abonnement annuleren en verhogen

  • 4 January 2022
  • 2 reacties
  • 367 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 13 reacties

Hoi,

 

Ik heb mijn internet abonnement bij T-mobile opgezegd. Mijn contract eindigt op 8 januari. 

 

Ik wilde mijn opzegging annuleren (of verplaatsen naar een later datum).

 

Ik heb via de chat te horen gekregen dat de opzegging niet geannuleerd kan worden, omdat ik dit niet 5 dagen van te voren heb aangegeven. En werd verzocht om via de website een nieuw aanvraag in te dienen. Wat betekent dat ik pas na 2 a 4 weken weer internet van t-mobile kan krijgen.

 

Vraag: Dit klinkt nogal omslachtig. Kan ik sneller internet krijgen? Kan ik bijvoorbeeld de spullen (router, etc) die ik nu van t-mobile heb houden. En dus weer wat sneller internet krijgen van t-mobile?

icon

Beste antwoord door TugiK 5 January 2022, 13:00

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Ik heb zojuist een medewerker telefonisch gesproken. En ik heb de opzegging van mijn abonnement wel gewoon kunnen annuleren. Probleem is dus opgelost. Wel vreemd dat ik via de chat te horen kreeg dat dit niet mogelijk was.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @TugiK, super om te horen dat het toch opgelost is! Ik heb geen idee waarom eerder aangegeven is dat het niet lukte, maar mijn vermoedens gaan uit naar een ongelukkige uitleg van onze kant. Wellicht begreep mijn collega je per ongeluk verkeerd. Normaliter kun je opzeggingen inderdaad niet meer terugdraaien, maar in sommige gevallen - zolang de opzegging nog niet officieel doorgelopen is - kan dit alsnog ongedaan gemaakt worden.