Beantwoord

Oranje FO, geen internet

  • 14 September 2021
  • 2 reacties
  • 90 Bekeken

Sinds vanochtend heb ik geen internet meer. Op de T-50 brand een rood lampje, op de media converter brand bij FO een oranje lampje. Netwerk apparatuur is gepowercycled.

Twaalf maanden en twee maanden geleden had ik exact hetzelfde probleem, wat toen lag aan een kruising/verkeerd afgemelde verbinding bij KPN. Nu moet ik weer wachten op de backoffice, Guidion om vervolgens het probleem door een KPN netwerk monteur te laten verhelpen. Al deze stappen kosten waarschijnlijk weer een week voordat ik weer internet heb. 

Wat kan ik doen om zo snel mogelijk weer online te komen? En hoe kan er voorkomen worden dat dit een vierde keer gebeurt?

 

Groet,

icon

Beste antwoord door TAVL 14 September 2021, 13:06

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag @Hansdevries,

Dat is natuurlijk niet tof. Het is echter niet de bedoeling om hiervoor meerdere topics aan te houden. Laten we in het originele topic verder gaan. Dat houdt het voor iedereen overzichtelijk en je wordt er even snel geholpen als met 2 topics.

Goedemiddag @Hansdevries,

Dat is natuurlijk niet tof. Het is echter niet de bedoeling om hiervoor meerdere topics aan te houden. Laten we in het originele topic verder gaan. Dat houdt het voor iedereen overzichtelijk en je wordt er even snel geholpen als met 2 topics.

Beste TAVL,  Het vorige topic ging om de storing twee maanden geleden en is als opgelost aangevinkt. Vandaar dat ik dit nieuwe topic heb geopend.