Beantwoord

Order van. 21-4-2022 ligt al maanden stil.

  • 17 February 2023
  • 3 reacties
  • 72 Bekeken

De glasvezel ligt al sinds mei voor de deur en er gebeurt helemaal niks.

Na telefonisch contact werd er verwacht dat ik in September 2022 zou worden aangesloten.

Nu staat er dat er januari/februari de glasvezel in de straat wordt aangelegd…(?).

(paar blokken verderop zie ik wel T-mobile mensen aan het werk binnen)

Als nieuwe klant heb ik nu zo mijn twijfels.

 

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 20 February 2023, 11:24

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Rick Robin, heel fijn dat je hier een topic voor aanmaakt, ik wil graag de bal verder voor je aan het rollen krijgen! De aanvraag staat namelijk op pauze doordat de aannemer geen toestemming heeft gekregen van de VvE. Mocht dit onjuist zijn en er wél officiële toestemming zijn vanuit de VvE, dan wil ik je graag vragen om het akkoord van de VvE via email door te sturen naar fiberoperations@t-mobile.nl. Vermeld in de email graag ook de volgende gegevens:

  • Postcode en huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van jouw IBAN.

Vervolgens kan onze glasvezelafdeling voor je gaan schakelen met de aannemer, ik heb er goede hoop in dat er snel schot in de zaak komt! 🙂

Ah, mijn verhuurder kaatst de bal terug met dit antwoord:

 

. Voor vragen betreft een schriftelijke reden van afwijzing moet ik u doorverwijzen naar uw Internetprovider. Deze kan dit bij de Gebiedsbeheerder van Stadgenoot aanvragen en dan eventueel doorsturen naar u.

🤔 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Rick Robin, bedankt voor het mededelen van het bericht van de VvE. De VvE bepaald of dit door kan gaan of niet. Ze hebben de aannemer geen akkoord gegeven. Als je vragen hierover hebt kan je met hun contact opnemen of meer lezen op de website van de VvE. 

Reageer