Beantwoord

Overgang huidige woning naar nieuwe woning

  • 13 March 2023
  • 6 reacties
  • 61 Bekeken

Reputatie 3

Ik ga binnenkort verhuizen en neem dan, als het goed is mijn huidige tv/internet abonnment mee. Klopt het dat ik dan ook mijn huidige maandbedrag hou en dat er geen installatie kosten verschuldigd zijn?.

Daarnaast wil ik mischien een Tele2 unlimited afsluiten voor een maand en deze als Hotspot instellen. Voor het geval dat de installatie vertraging oploopt. Maar heeft dit abonnement ook zo'n irritant  daglimiet als T-Mobile. Waarbij je dan iedere keer je dag ,imite moet verhogen?.

 

 

icon

Beste antwoord door eric 13 March 2023, 13:46

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @dRichardK ,

Wat betreft de verhuizing, in dit topic Verhuizen , staat heel veel informatie.

Wat betreft je vraag over Tele2 kan je misschien even op de site van Tele2 kijken.

Reputatie 7
Badge +15

@dRichardK 

Is je huidige contract al maandelijks opzegbaar? Wat ook kan is dit abonnement opzeggen met een maand opzegtermijn en een nieuwe afsluiten voor de nieuwe woning. Met de GoGoGo deals betaal je 0 euro aan eenmalige kosten en je hebt 8 maanden lang korting.

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @dRichardK ,

Wat betreft de verhuizing, in dit topic Verhuizen , staat heel veel informatie.

Wat betreft je vraag over Tele2 kan je misschien even op de site van Tele2 kijken.

 

Als je verhuisd ga je altijd weer een nieuw jaarcontract aan met de nieuwe voorwaarden en tarieven. Voordeel van een verhuis “deal” is dat je geen afkoopsom betaald als je nog in het eerste jaarcontract termijn zou zitten. Voor jou is dus die oude verbinding opzeggen en bij je nieuwe huis een nieuwe klant aanbieding pakken dus wel voordelig.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @dRichardK 

Elke dag starten met 10GB en daarna 2GB zo vaak je wilt aanvullen is ook bij Tele2 het geval en je nieuwe contract wordt afgesloten met de op dit moment geldende prijzen.

Je hoeft niet nog eens aansluitkosten te betalen maar je betaalt wel de installatiekosten voor glasvezel.

Reputatie 3

@dRichardK

Is je huidige contract al maandelijks opzegbaar? Wat ook kan is dit abonnement opzeggen met een maand opzegtermijn en een nieuwe afsluiten voor de nieuwe woning. Met de GoGoGo deals betaal je 0 euro aan eenmalige kosten en je hebt 8 maanden lang korting.

Dat heb ik gezien, maar mijn huidige abonnement is goedkoper. Dus ga ik er altijd op achteruit. Maar mijn huidige abonnement is inderdaad opzegbaar.

Reputatie 3

Hallo @dRichardK 

Elke dag starten met 10GB en daarna 2GB zo vaak je wilt aanvullen is ook bij Tele2 het geval en je nieuwe contract wordt afgesloten met de op dit moment geldende prijzen.

Oke, dat is dan niet echt mee verhuizen. Ik zou denken dat mijn huidige abonnements bijdrage het zelfde zou blijven. Dan is het misschien toch gunstiger om even verder te zoeken.

Reageer