Beantwoord

Overgestapt naar T-mobile. Nog steeds geen spullen gehad en veel onduidelijk over 'lijn'?


Reputatie 1

Hi! Wij zouden vanaf vandaag 29 juli 2020 overgestapt zijn naar jullie vanuit Ziggo. Maar we hebben nog steeds geen spullen ontvangen, e-mails of een bericht van de monteur. Beetje slechte service vind je niet? Verwachten wel dat een overstap soepel zouden moeten gaan en juist goed worden geholpen.

 

Mijn moeder heeft het abonnement afgesloten, ik woon nog bij haar en omdat zij er weinig verstand van heeft, probeer ik het te regelen, heb al 2x gebeld, maar de klantenservice kon niet precies zien hoe. Nu zitten we zonder internet, lekker dan. Er werd alleen gezegd dat 'een poort’ niet openstond of iets met een lijn ofzo. We kregen niet echt bepaald een goed antwoord hierop en we weten nu nog steeds niks hoe of wat.

 

Zou graag iemand willen spreken hier die me a.u.b. zo snel mogelijk kan helpen want dit is nogal krankzinnig.

icon

Beste antwoord door Piotr 30 July 2020, 14:54

Bekijk origineel

12 reacties

@Mxtchhel En je hebt Ziggo al opgezegd of heb je gebruik gemaakt van de overstap service?

Als je gebruik hebt gemaakt van de overstap service had Ziggo nog gewoon moeten doorlopen, die data worden dan kortgesloten.

in ieder geval was vandaag de "wens datum” zoals ze ze zo mooi zeggen bij TMT, hier kan vanaf geweken worden als er iets niet klopt, leuke term maar daar heb je helemaal niks aan.

Dat je geen pakket hebt gehad is geen verrassing, ze lopen hopeloos achter met verzenden, er gaat met de nieuwe distributie partner die ze sinds kort hebben van alles mis, alleen verwacht ik in dit geval dat er helemaal niks is doorgegeven omdat ze geen poort voor je hebben in de centrale, dat kan wel even aanlopen voordat er ruimte is voor de aansluiting.

Ik hoop dat een moderator nog wat beter nieuws kan brengen, maar eerlijk gezegd zou ik contact opnemen met Ziggo of het contract nog even kan doorlopen en je lijn weer kunnen activeren als die al afgesloten is, kan een lang verhaal worden voordat de boel aangesloten word.

Reputatie 1

@Doornekamp33 Ik heb toen zelf Ziggo opgezegd ja. Ik wist achteraf pas dat er zo'n service was daarvoor. Dus in dit geval heb ik daar geen gebruik van gemaakt.

 

Wel vaag dat TMT niks laat weten en dat we er zelf achteraan mogen gaan, ik baal ontzettend eigenlijk, omdat ik dacht eindelijk een fatsoenlijke provider te hebben, maar ook weer niet dus. Vind het slecht geregeld.

 

Inmiddels heb ik 2 weken (tot 12 augustus) verlenging gekregen van Ziggo dus internet werkt momenteel weer, maar alsnog hoop ik dat een TMT Moderator me wilt helpen met verdere uitleg of hulp. Ik kan namelijk niet continu zonder internet zitten en vind het niet netjes dat ik zelf achter de feiten moet aanlopen.

@Mxtchhel Ik hoop het met je mee.

Zoals ik al veel vaker heb gezegd op dit forum, communicatie is een punt waar hard aan gewerkt moet worden, dat gaat hopeloos mis bij ze, lijken soms wel struisvogels, als wij niks horen is er niks aan de hand, kop in het zand steken.

Als alles werkt gaat het goed, maar zodra er wat mis is ben je ook de Sjaak, het service peil is op dit moment ook om te huilen, ik wacht al 8 werkdagen op een extra TV box, je hoort niks.

Nu wachten op een moderator die je wat meer kan en wil vertellen, heb je de gegevens al ingevuld in je profiel zodat die wat kan zien?

Reputatie 1

@Doornekamp33 Hmm jammer dat ik daar weer net te laat achter moet komen, hadden eigenlijk de voorkeur voor T-Mobile Thuis i.p.v. een andere provider. Maar goed ik hoop dat nog een moderator kan helpen, zoals @Sander .

 

Hoop ook voor jou dat ze je TV-box nog opsturen, raar dat we niets horen en dat we alles zelf moeten uitvogelen. Heb als het goed is inderdaad alles ingevuld op mn profiel. Bedankt! (weet alleen niet of dat voldoende is sinds mijn moeder natuurlijk het contract afgesloten heeft)

@Mxtchhel , in je profiel klantnummer, dat moet voldoende zijn, anders vraagt de moderator om een privé bericht met de rest.

 

Die box zal wel ooit eens komen vermoed ik, heb er gelukkig geen haast mee, heb er al 2 waarvan er terug gaat als het nieuwe TV platform eindelijk eens gaat werken hier, dat zou er vorig jaar al komen.

Hoop dat jij wel het nieuwe platform gelijk krijgt.

Reputatie 1

@Doornekamp33 Ahh ja dat heb ik inderdaad ingevuld (klantnmmr). En weet sowieso de gegevens van m'n ma natuurlijk :)

Weet niet zo goed wat je met platform bedoeld? Je bent wss al langer klant haha, we gaan het wel zien met de tv, ben zelf niet zo'n TV-kijker i.i.g., zit meer op de pc wat te gamen :)

 

Bedankt voor het helpen! Ik hoop hierna graag gewoon een mod te spreken haha

 

De TV van T-Mobile werkt nu met een aparte stream en heeft weinig mogelijkheden.

Het nieuwe TV platform gaat werken over internet en is gewoon een App, en zijn meer zaken mogelijk, zoals opname in de cloud, terugkijken van opnames op alle boxen en straks ook een koppeling met de anywhere app, zodat je daar ook meer mee kunt doen.

Reputatie 1

Hallo, word ik ook nog geholpen hier of wat? @Sander @Cheyenne @Brian @Piotr vind het echt niet normaal dat er geen ene reactie komt van een moderator hier, en nog 2x gebeld en ze weten weer niks. Ik krijg langzamerhand echt spijt van de overstap.

Reputatie 1

@Doornekamp33 oh oeps heb per ongeluk beste antwoord aangedrukt i.p.v. liken :SS maar ah dat is wel chill, dacht dat ze al zo iets hadden haha

Reputatie 7

Hey @Mxtchhel,

Excuses dat je overstap niet soepel is verlopen tot nu toe. Vaak gaat het vlekkeloos, maar in sommige gevallen zijn er factoren waardoor een oplevering vertraagd wordt. Hier zou jij en je moeder uiteraard niet de dupe van moeten te worden! Gelukkig lees ik dat jullie je Ziggo abonnement tijdelijk hebben weten te verlengen en heeft mijn collega onze techneuten op de hoogte gesteld. Zij gaan hun uiterste best doen om jullie alsnog zo snel mogelijk van een werkend abonnement te voorzien. Als er een update komt dan hoor je dat snel. Voor nu kan ik je enkel om je geduld vragen totdat we meer informatie bezitten. 

Reputatie 1

@Piotr Ahh thanks voor je bericht! Hoe krijgen we dit te horen en weet je ook hoelang dit gaat duren ongeveer? Nu weten we helemaal niets zeg maar, zijn er niet echt goed over geïnformeerd, daarom dat we ons nogal 'zorgen’ maken.

Reputatie 7

Hey @Mxtchhel,

Bedankt voor je begrip! Ik begrijp maar al te goed dat je duidelijkheid wenst te krijgen. Wanneer we een update hebben ontvangen van onze techneuten dan wordt je moeder in dit geval per e-mail op de hoogte gebracht. Hoelang dat gaat duren, durf ik je op dit moment geen antwoord op te geven, sorry! Ik raad jou en je moeder ook aan om jullie huidige Ziggo abonnement te verlengen totdat er een monteursafspraak is gemaakt met één van onze monteurs. Dan blijven jullie in ieder geval online. 

Reageer