Beantwoord

Overgestapt van Ziggo naar T-mobile maar geen internet en tv

  • 18 August 2022
  • 10 reacties
  • 230 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Wij zijn eind juni van Ziggo naar T-mobile Thuis overgestapt. Half juli geprobeerd de installatie zelf te doen. Helaas bleek het installeren niet zo eenvoudig omdat er een storing in de wijkcentrale zat. Op 1 augustus kon er een monteur van T-mobile langskomen. 

Hij constateerde ook een storing in de wijkcentrale. Uiteindelijk heeft hij het internet en televisie aan de praat gekregen maar dat mocht helaas maar 2 dagen duren.

Sindsdien meerdere malen met de klantenservice van T-mobile gebeld maar tot op de dag van vandaag geen internet en geen televisie.

Op de Zyxel zie ik af en aan het wereldbolletje knipperen of helemaal uit staan. De storing  in de wijkcentrale is nog steeds en nu moet KPN gaan langskomen.

Er is een ticket aangemaakt bij T-mobile en vorige week donderdag 11/8 heb ik een mail ontvangen dat KPN deze storing verder moet gaan oppakken en dat zij spoedig contact met mij gaan opnemen voor het maken van een afspraak.

Vandaag is het 18 augustus en zijn wij een week verder en je raadt het al er is geen contact opgenomen door KPN. Deze week al weer 2 gebeld met T-mobile en die zeggen dat de backoffice niet weet wanneer KPN contact gaat opnemen en dat zij hier ook geen invloed op hebben.

Hoe kan dit? Ik heb echt zo'n spijt dat ik ben overgestapt. Ik heb bij T-mobile aangegeven dat ik morgen wil gaan opzeggen want inmiddels zitten wij ruim 6 weken zonder internet en televisie!

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 19 August 2022, 12:51

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Jboa, van harte welkom op de Community! 🙋‍♂️

Ik ga vandaag controleren waarom het zolang duurt voordat er een oplossing/antwoord vanuit de netbeheerder komt. Het wordt op deze manier een kastje-naar-de-muurverhaal en dat is voor geen van de partijen fijn, niet in het allerminste voor jou - sorry dat je dit overkomen is. Zodra ik een update heb, kom ik bij je terug. Bedankt voor je geduld!

Reputatie 7
Badge +16

@Jboa UPDATE: in de lijnmeting lijkt het erop dat je sinds een uur of half 9 weer online bent vanmorgen, kan dat kloppen? 

Dat is af en aan. Soms heel even WiFi maar is er door KPN iets gedaan dan?

Reputatie 7
Badge +16

Heb je wel een stabiele bekabelde verbinding of ook niet? Er is nog geen onderhoud door KPN uitgevoerd voor zover ik kan zien. Ik ga het najagen!

Ja de verbinding in huis is door jullie monteur nagekeken. Het probleem zit in de wijkcentrale en dus KPN

Reputatie 7
Badge +16

@Jboa Helemaal helder, thanks voor de terugkoppeling. Onze techneuten wachten nog steeds op een update vanuit KPN. Omdat dit nu langer aanhoudt, heb ik een monteur op pad gestuurd die bevoegd is om de wijkcentrale in te gaan. De afspraak kun je straks inplannen via de afspraaktool die je per sms en e-mail ontvangt. Succes!

Dank voor de terugkoppeling. Inmiddels heb ik een mail ontvangen om zelf een afspraak in te plannen via het systeem maar dan ben ik op zijn vroegst pas 5 september aan de beurt. Nog steeds geen reactie van KPN ontvangen. Zojuist wederom met Gideon gebeld en nu wordt er een handmatige planning ingezet wat betekent dat ik de eerste op de lijst ben voor een afspraak. Waardeloos allemaal want nog steeds kan ik geen gebruik maken van internet if televisie.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Jboa, bedankt voor je update, goed om te horen dat je nu op de urgentielijst geplaatst bent want 5 september is nog ver in de toekomst.

Maak jij toevallig gebruik van een T-Mobile of Tele2 simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.

Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vouchercode toe!

 

Heel graag 👍🏻

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Jboa, ik heb je een privébericht gestuurd met de vouchercode. Veel succes en hopelijk kom je snel weer online!