Beantwoord

overstap naar t-mobile internet

  • 22 September 2022
  • 6 reacties
  • 140 Bekeken

Hallo,

 

Ik maak mij een beetje zorgen omdat dingen niet goed lijken te gaan. Er zou komende woensdag 28 september bij mij glasvezel geinstalleerd worden. Ik heb nu nog een koper verbinding van tele2. Die zou dan afgesloten worden.

 

Nu is het installatiepakket van t-mobile nog niet verzonden omdat er een onderdeel ontbreekt. Als die er woensdag nog niet is kan de glasvezel verbinding niet worden gemaakt. Ik ben bang dat de oude verbinding dan wordt afgesloten en de nieuwe nog niet gemaakt kan worden en dat ik dan zonder internet kom te zitten. Ik hoop dat jullie kunnen garanderen dat ik niet zonder internet kom te zitten, dat zou zeer vervelend zijn.

 

groetjes Arjan

icon

Beste antwoord door Boris 23 September 2022, 10:16

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @adirkse 

Heb je al een glasvezelaansluitpunt in huis? Dat is eigenlijk het enige wat je nodig hebt.

Ja die heb ik maar de klantenservice zegt dat internet door de monteur geinstalleerd moet worden. En dan moet de modem van t-mobile er zijn om het te kunnen activeren. Als die er woensdag nog niet is, dan kunnen zijn het internet via de glasvezel niet activeren.

Reputatie 7

Hi @adirkse, thanks voor je bericht en welkom bij de Community van T-Mobile! Ik heb direct met je meegekeken en zie dat het woensdag zover is. De installatiemonteur komt bij je langs om de installatie compleet te maken. Om dit te kunnen doen is er inderdaad een installatiepakket nodig. Ook deze staat in ons systeem, maar heeft een verhindering, waardoor deze nog niet bij je is gekomen. Mocht deze maandag nog niet zijn gearriveerd, raad ik aan om de installatieafspraak met Guidion uit te stellen. Dat kan je gemakkelijk doen in de afspraken tool of via 020-3232767. Wil je ons laten weten hoe de afspraak is verlopen? Wij zijn erg benieuwd.

En het internet van tele2 loopt dan gewoon door tot het glasvezel geinstalleerd is he? Ik wil niet zonder internet komen te zitten

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @adirkse 

De installatie afspraak met de Guidion monteur is ook de installatiedatum. Indien je de afspraak verplaatst dan verplaats je ook de installatiedatum en met gebruik van de overstapservice zal ook je Tele2 verbinding actief zijn tot de datum waarop de monteur komt.

Ik heb gisteren ook gebeld met de klantenservice en die hebben duidelijk gemaakt dat tele2 sowiso door blijft lopen totdat t-mobile is geactiveerd. Ik werd aan de telefoon goed geholpen.

 

Wel vind ik het een beetje raar dat het zolang duurt totdat het installatiepakket wordt opgestuurd. Die media converters moeten toch gewoon op voorraad zijn.

Reageer