Beantwoord

Overstap naar T-Mobile Thuis

  • 15 November 2017
  • 2 reacties
  • 797 Bekeken

Ik wil graag overstappen van Ziggo naar T-Mobile thuis. Echter heb ik in de woonkamer enkel een coax aansluiting. Hier komt deze volgens mij ook de woning binnen. Kan dit in combinatie met t-Mobile Thuis? Of moet ik dan weet ik wat allemaal laten aanpassen aan de bekabeling? Of moet er nog ergens anders in de woning iets van een aansluiting zijn? Kan zo niks vinden...

Ik hoor het graag.
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 16 November 2017, 08:38

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hallo JHertgers,

Een aansluit punt ziet er zo uit.



Deze kan soms ook in de meterkast zitten.
Je moet dan vanaf dat punt met een kabel naar de TV. en je krijgt van T-Mobile hier 15M kabel voor.
Lukt het je zelf niet dan kan T-Mobile een monteur sturen.
Reputatie 7
Hi JHertgers, goed om te horen dat je over wil stappen naar T-Mobile Thuis, alvast van harte welkom! Als je over de aansluiting beschikt die Hidden zo mooi op een rijtje heeft gezet dan kunnen wij de modem zonder problemen bij je installeren. Wanneer je kiest voor DSL dan ontvang je het pakket thuis en kan je de modem zelf aansluiten. Kies je voor glasvezel? Dan sluit de monteur de modem voor je aan. De coax kabel in de woning zelf is niet geschikt voor DLS en glasvezel. Als je hier gebruik van zou willen maken dan kan je hiervoor eventueel wel een zogenaamde MoCa adapter voor gebruiken. Wij bieden geen ondersteuning op het gebruik van MoCa adapters maar uiteraard doen we altijd ons uiterste best om je vragen te beantwoorden! Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!

Reageer