Beantwoord

overstap van ziggo naar t-mobile


Hoi,

 

ik stap binnenkort over van ziggo naar t-mobile. Ziggo stopt per 15-06 en T-mobile start per 18-06. Betekent dit dat we 3 dagen zonder tv /internet zitten? Want dan is er wel paniek thuis 😉 Dank voor de reactie

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 2 June 2021, 10:02

Bekijk origineel

20 reacties

Overstap service gebruikt? Dan zou het gewoon op dezelfde dag gebeuren, de latende geeft een indicatie maar sluit pas af als de nieuwe een seintje geeft, wij leveren nu.

Zelf opgezegt, begin maar met de paniek.😉

Overstap service gebruikt. Fingers crossed dan maar. Dank en een fijne avond!

Reputatie 7
Badge +1

U kunt alleen maar hopen en bidden dat het goed gaat, daar er ontzettend veel fout gaat in de wereld der providers zeker vergeleken met andere bedrijfstakken die ook een vorm van overstappen kennen.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Marcel101, wanneer je gebruikmaakt van de Overstapservice, werkt het precies zoals @Doornekamp33 aangeeft. 

Ik heb voor alle zekerheid jouw overstapdossier erbij gepakt om te controleren of alles goed staat en het is helemaal op orde dus dat is mooi! Wat ik echter ook zie staan, is dat jij zojuist de aanvraag geannuleerd hebt - dat is natuurlijk jouw goed recht en indien je daar liever niet over wilt uitweiden, heb ik daar alle respect voor, maar zou je willen delen waarom je tot die beslissing gekomen bent?

Hi @Jason klopt ik heb de aanvraag geannuleerd. Ik heb gister hier in de community en ook met de klantenservice gesproken. Jullie aanbieding was prima en ben er van overtuigd dat het voor veel mensen ook allemaal prima werkt. Echter het vertraagde tv signaal (30 sec) is voor mij persoonlijk een reden om de overstap te annuleren. Ik kijk veel sport / voetbal en dat zou bij mijtot frustratie leiden als ik al app berichtjes ontvang van vrienden terwijl ik zelf nog geen doelpunt gezien heb, Wellicht als T-mobile dat in de toekomst kan verbeteren sta ik open voor een overstap maar nu met het EK voor de deur kies ik op zeker en blijf ik nog even bij mijn huidige (dure) provider. 

Reputatie 7

Hi @Marcel101, dankjewel voor de terugkoppeling! Ik had graag wat anders gelezen, maar ik heb helemaal begrip voor jouw keuze. Ik hoop dat je heel erg van het EK gaat genieten en dat wij jou in de toekomst weer bij T-Mobile Thuis mogen verwelkomen. De deur staat altijd open. Geniet voor nu nog van het heerlijke zonnetje ! 🎈

Reputatie 1

Goedemiddag medewerkers,

Ik kreeg telefonisch een aanbieding voor overstap (tv en internet vanuit Ziggo naar T-Mobile. Mobiel telefonisch ben ik al bij jullie)

Ik besloot dit vandaag te doen vanuit financieel oogpunt maar nu is de aanvraag / overstap niet gelukt.

Aangezien ik te ziek / uitgeput ben en meest op bed lig, zou ik het enorm waarderen als een medewerker hier dit zou willen regelen voor mij alsjeblieft.

De medewerkerster die ik telefonisch sprak, weet van de situatie hier mocht het nagevraagd willen worden.

Ik sta er alleen voor, dus heel graag hulp alsjeblieft.

Graag hoor ik.

 

Met vriendelijke groet,

Mevrouw J de Beer

 

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Juf Juut 

Het plaatsen van een bestelling doen de moderators hier op het forum niet helaas.

Indien het online niet lukt dan is telefonisch een bestelling plaatsen de beste optie, daarvoor kunt u bellen naar 0800 0092.

Reputatie 1

Dag waqqas,

 

Dank voor je reactie.

Helaas zijn de wachttijden te lang voor mij ivm gezondheidsproblemen en ik heb de fut niet meer om dit te regelen.

Jammer. Ik ga afzeggen bij jullie per mail. 


Groet

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Juf Juut, welkom op de Community!

Sorry dat het niet goed liep bij de bestelling, zoals @Waqqas correct aangeeft, zijn wij niet bij machte om jouw bestelling opnieuw te plaatsen. Dat gezegd hebbende, heb ik jouw aanvraag erbij gepakt en zie ik niet zo snel wat er mis zou zijn. De aanvraag staat erin en is gisterochtend om 12:33 in het systeem terechtgekomen. 

Wat ik echter wel kan zien en dat is waar jij op doelt: de Overstapservice is door je huidige aanbieder afgewezen met als reden dat het contractnummer, adres, validatie ID of contract telefoonnummer niet klopt. Kun je mij een privébericht sturen met daarin deze informatie zoals dit op jouw huidige contract staat? Dan dien ik een nieuw overstapdossier in en zorgen we er samen voor dat het alsnog lukt.

Heel veel sterkte met jouw gezondheid, ik hoop dat je snel weer wat meer fut kunt krijgen. Houd je sterk en weet dat we er voor je zijn op de Community!

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Jason klopt ik heb de aanvraag geannuleerd. Ik heb gister hier in de community en ook met de klantenservice gesproken. Jullie aanbieding was prima en ben er van overtuigd dat het voor veel mensen ook allemaal prima werkt. Echter het vertraagde tv signaal (30 sec) is voor mij persoonlijk een reden om de overstap te annuleren. Ik kijk veel sport / voetbal en dat zou bij mij tot frustratie leiden als ik al app berichtjes ontvang van vrienden terwijl ik zelf nog geen doelpunt gezien heb, Wellicht als T-mobile dat in de toekomst kan verbeteren sta ik open voor een overstap maar nu met het EK voor de deur kies ik op zeker en blijf ik nog even bij mijn huidige (dure) provider. 

@Marcel101 

Waarom een dief van de eigen portemonee blijven als je goedkoper uit bent door de alles in één koppeling los te laten.

Simpel gezegd Ziggo basis TV en Internet bij welke provider dan ook. Al is Tmobile hier zeer concurrend :wink:

Klein hikje is de telefoon die, afhankelijk van het belgedrag, bij het Tmobile wat duurder uitvalt. Maar de wereld is vol oplossingen om van de hik af te komen :sunglasses:

Reputatie 1

Beste Jason,

 

Hartelijk dank voor jouw reactie!

Je hebt een privé bericht van me.

 

Vriendelijke groeten,

Judith

Reputatie 7
Badge +16

@Juf Juut Hoi Judith, bedankt voor je bericht, ik heb meteen gereageerd! Als je me de gevraagde gegevens nog kunt aanleveren, zorg ik ervoor dat we een nieuw overstapdossier aanmaken. Mocht het om wat voor gekke reden dan ook zo zijn dat ZIggo die dan alsnog afwijst, dan kun je wellicht - hoe frustrerend ook - het beste met hen contact opnemen om je abonnement aldaar te laten opzeggen. Dan regel ik dat jouw T-Mobile Thuis contract pas ingaat op het moment van de einddatum van het Ziggo abonnement.

Reputatie 1

Beste Jason,

 

Zo hartelijk dank voor jouw bericht, het doet me enorm goed. Ik heb contact gehad; 2 uur lang!!! met Ziggo:
Het verhuisbericht was niet goed verwerkt in hun systeem. Na telkens in de wacht gezet zijnde, uiteindelijk maar na 2 uur opgehangen en opnieuw gebeld want de dame van het eerste contact kreeg het maar niet voor elkaar om mijn adreswijziging nogmaals te doorvoeren;

Het lag niet aan haar typekwaliteiten en hande(n)(len), maar dat zij toch echt niet begreep dat ze slechts het nieuwe adres nogmaals moest invoeren.

Verbazingwekkend, ik wist niet of ik nu moest lachen of huilen er om. 
De tweede telefonische poging ging beter;

Deze andere dame kon binnen de kortste tijd wel mijn adres aanpassen.

Omdat ik zelf, zoals je weet, de fut niet heb, heeft iemand vanuit de zorgsector mij geholpen om zoveel mogelijk het woord te doen aan de telefoon.

Zelfs deze liefdevolle, mij ondersteunende persoon, werd op een gegeven moment behoorlijk kortaf aan de telefoon naar de Ziggo medewerksters vanwege de onkunde (en mogelijk desinteresse) van waaruit werd gehandeld.

Volgens de tweede Ziggo mevrouw moet “het nu geregeld zijn, dus in orde”.  
 

- 2 uur om een adres te wijzigen - - !!!

 

Ik ben nog niet in de gelegenheid geweest om dit daadwerkelijk te controleren, maar dat doe ik wanneer dat uitkomt. 
Ik zal je nog een privé bericht sturen.

 

Zowiezo ben ik onder de indruk Jason, van jouw handelen en jouw zijn:

Jij maakt het verschil voor mensen die “afgeserveerd” worden door de egocentrische en onverschillige mentaliteit die momenteel overheerst omdat je niet aansluit in het, naar mijn inziens, vernietigend systeem.
Enfin, iets met oorzaak en gevolg, daar ontkomt niemand aan maar laat ik dit hier maar niet bespreken🙂

Jij bent mijn held in dit verhaal en er is nog een héle lieve collega van jou die ik telefonisch heb gesproken dus dat zijn er al 2!🥳🥳❤️❤️

Tot later in privé bericht met gegevens, maar voor nu even de rust erin hier.

 

🙏🏻🍀🌷
 

 

 

 

 

 

Reputatie 1

Nog even;

Mijn bericht kan belerend overkomen, maar ik besef dat we allemaal handelen vanuit ons bewustzijn dus het is “okee”. Daarentegen mag er een tegengeluid komen om de gehele boel op te tillen naar een hoger niveau zodat alles goed uitpakt voor alle partijen.

Samen maken we het beter en zo is het wel.

Dit gezegd hebbende…ik wens ieder een goed weekend👌🏻

Reputatie 7

Hi @Juf Juut, wat een ontzettend mooi compliment voor Jason! Ik heb dit gelijk aan hem doorgegeven, zodat hij na zijn welverdiende vakantie deze pluim in zijn zak kan steken. Ik ben heel erg blij om te lezen dat jij je zo goed geholpen voelt door deze twee toppers van collega's. Wat balen dat het zo lang heeft moeten duren om de verhuizing er doorheen te krijgen. Super fijn dat jij hierin werd geholpen en dat Ziggo heeft aangegeven dat het geregeld is. Maak je trouwens totaal niet druk over hoe jouw bericht over kan komen, ik vind het juist heel goed dat jij zo helder een terugkoppeling geeft. Ik ben het helemaal met je eens dat feedback alleen maar een positief effect kan hebben. Jason geniet van een heerlijke vakantie tot en met 23 december en kan dus tot die tijd niet zijn privéberichten checken. Weet dat je ook bij mij mij terechtkan met jouw gegevens in een privébericht (door op mijn naam te klikken). Dan help ik je met liefde verder. Maak er nog een super fijne zondag van! ❤️

Reputatie 1

Heey @Lisa,

 

Hartelijk dank voor jouw meedenken en aangeboden hulp🙏🏻 Je hebt een privé bericht en ik hoop dat de overstap nu wèl gaat lukken. Ik hoor graag🌷🍀❤️

Reputatie 7

Hi @Juf Juut, heel graag gedaan! Ik ben juist heel erg blij dat ik je op deze manier kan helpen om het allemaal zo makkelijk mogelijk te laten verlopen. Super fijn dat jij zo snel de gegevens hebt gedeeld in een privébericht. Zojuist heb ik opnieuw een overstapdossier voor je aangemaakt. Jij kunt dit zelf ook checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/overstappen. Ik ga morgen gelijk checken of het allemaal goed is gegaan, want Ziggo heeft 24 uur de tijd om te reageren op het overstapverzoek. Morgenmiddag weet ik dus meer en dan klop ik gelijk weer bij je aan. Hopelijk kan ik je dan verblijden met het nieuws dat het goed is gegaan! 🎈

 

Reputatie 1

Hai Lisa,

Helaas…. Afgewezen;
De gegevens kloppen nog steeds niet, niet te geloven dit. Jij hebt je best gedaan waarvoor hartelijk dank!🙏🏻🍀❤️

Rest mij Ziggo te gaan contacten😞

Reputatie 7

Hi @Juf Juut, je bent mij jammer genoeg voor geweest met jouw berichtje! Ik wilde je inderdaad laten weten dat het verzoek is afgewezen. Ik had echt gehoopt dat ik je hierbij kon helpen, mijn excuses hiervoor. We kunnen een overstapdossier maar 3 dagen na de bestelling aanmaken, dus om deze reden is het niet gelukt. Toch had ik ontzettend gehoopt dat ik dit alsnog kon realiseren voor je. Ik ben net nog gelijk een keer gaan kijken en ik zie dat de aanvraag voor het abonnement is gecanceld. Ik hoop enorm dat wij jou in de toekomst mogen verwelkomen bij T-Mobile Thuis. Dan ontvang ik je graag weer met open armen.

Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het heel graag van je. Maak er ook super mooie feestdagen van! 🎄

Reageer