Beantwoord

overstap vragen

  • 3 November 2021
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

3-11-2021

 

Hallo,

Ik wilde jullie vragen hoe en wanneer ik jullie pakket moet aanvragen.

Er is echter een probleempje, binnen nu en waarschijnlijk einde dit jaar ligt er bij ons glasvezel.

WAT MOET IK NU AANVRAGEN??? gewoon of glasvezel.

Mijn Tv en Internet komt nu van Online en loopt tot en met 04-01-2022

Mijn Telefoon komt via Hollansnieuwe en loopt tot en met  02-03-2022

Wat te doen want ik wil alles bij een provider en vindt jullie tot op heden de beste en ben bij jullie klant geweest voor ik overging naar een andere provider, dus van 15-06-2019 ben ik bij jullie al klant geweest voor 1 jaar. Ik wil graag Internet en TV van jullie en Mobiel met ongeveer 2GB en 120 minuten bellen plus telefoon erbij.

Hebben jullie enig idee wat ik het beste kan doen, en of een leuk voorstel voor mij?????

 

Groetjes,

Peter ven Dongen.

Tel: XXXX

E-Mail: XXXX

Hoop op een spoedig en mooi bericht van jullie.…

Moderator edit: geen persoonsgegevens plaatsen in een openbaar bericht, alsjeblieft.

icon

Beste antwoord door Waqqas 3 November 2021, 19:18

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Peter is er 

Je kunt nu al T-Mobile thuis VDSL via de website aanvragen, kijk voor je zelf of het gunstig is voor je zonder klantvoordeel. Zodra glasvezel beschikbaar is kun je overgaan op glasvezel.

Je hebt sws nog een maand opzegtermijn bij Online.nl na de overstap.

Je kunt mobiel al vanaf 4 maanden voor de einddatum verlengen maar je nieuwe abonnement zal pas ingaan na de einddatum en daarna kan je klantvoordeel activeren.

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Peter is er zet nooit never nooit je privé gegevens online in een openbaar community.

Helaas kan dat in deze tijd gewoon niet meer.

De moderators zullen het verwijderen

Als iemand van T-Mobile gegevens  wil vragen ze er om in een privé bericht! 
Fijne avond.