Beantwoord

Overstappen abonnement, bezorging installatiepakket

  • 9 April 2019
  • 7 reacties
  • 701 Bekeken

Hoi, ik heb een tijd terug mn KPN internet + TV opgezegd om alles (mobiel, internet/TV) naar T-Mobile over te stappen. Kreeg mail dat het geregeld was en ook dat het pakket onderweg was en zelfs bezorgd. Maar ik heb nooit een pakket, of niet thuis papiertje in de bus gehad. Bij status staat dat het bij mijn post.nl pick up point is bezorgd. Dus ik weet ook niet hoe het zit, alleen dat ik nu geen internet en TV meer heb in huis. Kunnen jullie zien of, en zo ja wat, er mis is gegaan? Thanks, Jose.
icon

Beste antwoord door Brian 12 April 2019, 16:12

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14
@JoseThuis Staat er dan niet bij welk pick-up point?
Heb je ook geen track en tracé code gekregen?
Ja ik heb een track en trace en ik weet waarschijnlijk waar hij geleverd is. Een telefoonwinkel, een partner van T-Mobile.
Reputatie 7
Badge +14
Pfff @JoseThuis Dan maar snel ophalen. Heb jij zelf die keus gemaakt?
Meestal kan je zelf kiezen waar en hoe ze het moeten afleveren.
Nee, zou gewoon thuis geleverd worden, maar er waren ook geen niet-thuis kaartjes van post.nl. Daarom dacht ik dat er iets niet goed gegaan was ofzo. Zal morgen meteen maar kijken of het er is! Hopen maar. Dankjewel he!!
Reputatie 7
Hi @JoseThuis, is het inmiddels gelukt met het pakketje? 🙂 Normaal gesproken hoor je inderdaad een kaartje in de bus te krijgen dat Post NL langs is geweest (je ontvangt hier ook een e-mail over). Wanneer je niet thuis bent en geen ander bezorgmoment en/of locatie kiest dan wordt het pakketje inderdaad afgegeven bij het dichtstbijzijnde pakketpunt zodat je hem daar af kan halen. Als je nog vragen hebt over de installatie laat het dan gerust weten, ik zit voor je klaar!
Hpi! Gisteren alsnog met de Klantenservice gebeld en er werd mij beloofd binnen zeer snelle tijd terug te bellen. Helaas kreeg ik zonet een mail waarin stond dat het 3 tot 6 werkdagen zou duren voordat ik een update zou krIijgen, dus daar baal ik sterk van. En dat is nog zwak uitgedrukt. Dus ik denk dat ik nog een keer de Klantenservice moet bellen, want de KPN (mn vorige provider) stuurde een mail dat de opzegging direct opgezegd kon worden en ze mooie aanbiedingen hadden. Dus ja....
Reputatie 7
Hi @JoseThuis We hebben het pakketje opnieuw verstuurd en ik zie dat je hem inmiddels binnen hebt, top! Je modem is nog niet online, je vindt via deze link een stappenplan voor de installatie mocht je ergens op vastlopen. En mocht je er echt niet uitkomen laat het dan zeker weten, dan help ik je uiteraard graag!

Reageer