Beantwoord

Overstappen op T-Mobile Thuis internet vanuit KPN

  • 20 July 2017
  • 2 reacties
  • 783 Bekeken

Zit nu bij KPN met alleen internet voor 35 euro per maand.
mijn snelheid down is max 18 mbit appartement hoogste verdieping in dit geval 3 hoog.
Prijsverhogingen worden iedere keer weer onderbouwd met het argument dat ze moeten blijven investeren
en vernieuwen in het netwerk.
Dat zal best zeg ik dan maar zit je dan in een appartement dan merk je daar weinig van heb het idee dat de investeringen ergens anders naar toe gaan.
De snelheid is nog steeds dezelfde als 9 jaar geleden toen ik hier kwam wonen ( nieuwbouw).
Nu kijk ik naar de prijs van Tmobile en volgens mij gaat hun internet via hetzelfde draadje als die van de KPN voor 23.50 euro.
De prijs kan een argument zijn, is de kwaliteit van Tmobile ook een argument om over te stappen.
icon

Beste antwoord door Pilovali 20 July 2017, 20:01

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Precies, wat Pilovali zegt klopt (bedankt!). Het enige verschil is dus de prijs! Maakt dat je keuze wat makkelijker? Mocht je nog iets willen weten over ons product, dan hoor ik het graag. Jou verwelkomen als klant zou natuurlijk schitterend zijn! 😃
Reputatie 5
T-Mobile werkt met glasvezel en maakt gebruik van het DSL netwerk van KPN. Als je geen glasvezel hebt, ben je afhankelijk van het koperen DSL draadje van KPN. Ik ben bang dat het niet veel sneller (of langzamer) gaat met T-Mobile (of elke andere provider dat gebruik maakt van DSL).

Groet,

Reageer