Beantwoord

Overstappen van Ziggo Alles-in-1 naar T-mobile thuis

  • 9 July 2018
  • 1 reactie
  • 1765 Bekeken

Beste T-mobile,

Wij zijn geinteresseerd om over te stappen naar T-Mobile van Ziggo. De belangrijkste redenen zijn trage mediabox in het algemeen. Slechte verbinding met mediabox op slaapkamer (soms onmogelijk om zelfs Nederland 1 te kijken) en de Ziggo monteur is al een aantal keren langs geweest zonder oplossing.

Nu willen wij graag de overstap naar T-Mobile maken echter durven wij niet zomaar definitief alles bij Ziggo op te zeggen en over te stappen naar T-Mobile. Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om T-Mobile een aantal weken op proef te hebben naast Ziggo.

Zojuist hier ook over gebeld met de klantenservice van T-Mobile en helaas was dit niet mogelijk en je zit er direct een jaar aan vast. Overigens zou ik op basis van dit telefoon gesprek op dit moment niet voor T-Mobile kiezen. Ik had juist wel een iets meedenkende andere reactie verwacht.

Klopt het dat dit niet mogelijk is en hoe ervaren jullie de overstap van Ziggo naar T-Mobile. Zijn er echt zaken die worden gemist, bijvoorbeeld zenders etc?

Overigens willen wij best wel extra betalen voor de proef weken alleen willen we niet een jaar ergens aan vast zitten en dat we dan direct ook alles bij Ziggo kwijt zijn.
icon

Beste antwoord door Sterre 16 July 2018, 14:30

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi martijnriem81,

Wat leuk dat je eraan zit te denken om naar ons over te stappen! Ik ontvang je graag met open armen. Ik denk dan ook graag met je mee.

Als ik het goed begrijp wil je eerst het T-Mobile Thuis Alles-in-1 pakket uitproberen voordat je het jaarcontract aangaat. Ik snap dat je dit wilt, omdat je wilt kijken hoe het bij ons is. Mijn collega heeft je verteld dat een proefperiode niet mogelijk is. Dat klopt. Ik leg je graag uit waarom dit zo is. Wij huren namelijk een internetlijn van een externe leverancier voor jou. Deze huur loopt voor een heel jaar en is niet eerder opzegbaar zonder hoge kosten. Je kunt dus wel een proefabonnement nemen (in de zin van dat je het jaarcontract aangaat), maar die extra kosten worden wel erg hoog als je toch besluit T-Mobile Thuis niet te houden.

Ik denk graag in oplossingen, dus ik heb mijn hersenen laten kraken om te bedenken hoe ik je hierbij kan helpen. In sommige T-Mobile winkels hebben we een testopstelling staan. Ik raad je dus aan om naar de voor jou dichtstbijzijnde T-Mobile Shop te gaan. Een overzicht van onze winkels vind je op onze website. Hier kun je dan de TV-opties uitproberen. Ook kun je online onze zenderlijst en TV-pakketten vinden.

Heb je ook onze postcodecheck gezien? Hier kun je zien welke internetsnelheid en opties op jouw adres mogelijk zijn.

Ik hoop dat ik je zo op weg heb kunnen helpen. Mocht je nog vragen hebben over ons internet, TV en Vast Bellen: laat het me gerust weten! Ik geef je graag antwoord.

Reageer