Beantwoord

Overstapservice aanvraag

  • 6 February 2023
  • 4 reacties
  • 65 Bekeken

kan ik nog een Overstapservice aanvraag

*Mod edit: plaats graag geen persoonlijke gegevens in een openbaar topic. Dit in verband met de veiligheid van je gegevens.*

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 6 February 2023, 10:17

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @R. Verhoef Klik snel op de puntjes rechtsonder en haal die gegevens weg.

Zet nooit privégegevens openbaar, als de moderators iets willen weten vragen ze je om een privé bericht te sturen dan kan niemand meelezen.

Kan jij het niet meer verwijderen zal een moderator het weghalen.

Reputatie 7
Badge +4

Bedankt voor je scherpe oog @CrisTien! 😃

 

Hoi @R. Verhoef, leuk dat je aanvraag bij ons hebt lopen, het is ook nog zeker mogelijk om overstapservice aan te vragen! Zou je hiervoor kunnen laten weten:

  • Bij welke provider je gaat vertrekken?
  • Of je rekeningnummer, telefoonnummer, en de naam zoals vermeld zijn op het contract exact hetzelfde zijn bij je vorige provider? Let op: een ja of nee is genoeg. Voor de veiligheid van je privégegevens wil ik je graag vragen om deze niet in dit openbare topic te delen. 

Hiermee kan ik het helemaal voor je in orde maken! 🙂

kan ik nog een Overstapservice aanvraag

*Mod edit: plaats graag geen persoonlijke gegevens in een openbaar topic. Dit in verband met de veiligheid van je gegevens.*

*Mod edit: plaats graag geen persoonlijke gegevens in een openbaar topic. Dit in verband met de veiligheid van je gegevens.*

Reputatie 7
Badge +16

Het is niet heel handig om wederom persoonsgegevens openbaar te plaatsen: ik ga deze meteen verwijderen. Stuur collega-moderator @Cal anders een privébericht met de gevraagde info, dan komt dit in orde.

Reageer