Beantwoord

Overstapservice mislukt, nu zelf opgezegd. Moet ik dat doorgeven?

  • 19 August 2022
  • 5 reacties
  • 77 Bekeken

Reputatie 2

Beste,

De overstapservice van Tmobile is mislukt door verkeerde informatie. Dus heb ik het nu zelf opgezegd bij mijn huidige provider per 19-09-2022. Moet ik dit nu doorgeven aan jullie? Ik las pas later dat je beter kunt wachten totdat je weet wanneer de monteur komt, maar helaas nu te laat.

Overigens vind ik het wel erg vreemd en onhandig dat de overstapservice maar 1x uitgevoerd kan worden en er geen verder info is gegeven van wat er precies verkeerd was.

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 19 August 2022, 12:04

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Amazon62, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Goed dat je dit aangeeft, ik heb meteen de wensdatum aangepast naar 19 september aanstaande. Dit betekent dat wij ernaar streven om je op die datum aan te sluiten. Een wensdatum is een indicatiedatum en niet per definitie een plandatum; houd er daarom alsjeblieft rekening mee dat het wellicht een dag eerder of later kan worden - afhankelijk van de gereedheid van de glasvezelaanleg in jouw wijk. Heb je al een FTU (glasvezelaansluitpunt) thuis? 

De Overstapservice kan meermaals ingediend worden, echter dienen wij dan wel de juiste gegevens te hebben. De reden dat het dossier trouwens afgekeurd is, is omdat je 19 september 2023 als wensdatum voor de Overstapservice hebt aangegeven. 

Alvast veel plezier met jouw abonnement straks en mocht ik ergens bij kunnen helpen, weet dan dat ik altijd voor je klaarsta!

Reputatie 2

Hoi @Amazon62, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Goed dat je dit aangeeft, ik heb meteen de wensdatum aangepast naar 19 september aanstaande. Dit betekent dat wij ernaar streven om je op die datum aan te sluiten. Een wensdatum is een indicatiedatum en niet per definitie een plandatum; houd er daarom alsjeblieft rekening mee dat het wellicht een dag eerder of later kan worden - afhankelijk van de gereedheid van de glasvezelaanleg in jouw wijk. Heb je al een FTU (glasvezelaansluitpunt) thuis? 

De Overstapservice kan meermaals ingediend worden, echter dienen wij dan wel de juiste gegevens te hebben. De reden dat het dossier trouwens afgekeurd is, is omdat je 19 september 2023 als wensdatum voor de Overstapservice hebt aangegeven. 

Alvast veel plezier met jouw abonnement straks en mocht ik ergens bij kunnen helpen, weet dan dat ik altijd voor je klaarsta!

Beste Jason,

Bedankt! Ja, ik heb al een glasvezelaansluiting op mijn huidige modem.

In een mail van jullie staat dat de overstapservice niet nogmaals gedaan kan worden.

Citaat:

…..Helaas is je aanvraag voor het opzeggen van je abonnement(en) door je huidige aanbieder niet geaccepteerd. De gegevens die je hebt doorgegeven kloppen niet met de gegevens die bekend zijn bij je huidige aanbieder. Jammer genoeg kun je de overstapaanvraag niet nog een keer doen. Je aanvraag van T-Mobile Thuis loopt wel gewoon door…..

Reputatie 2

De reden dat het dossier trouwens afgekeurd is, is omdat je 19 september 2023 als wensdatum voor de Overstapservice hebt aangegeven. 

Oeps! Stom van me...

Reputatie 7

Hi @Amazon62, geen zorgen - dat kan gebeuren! 😊

Wat betreft jouw eerste punt. Een nieuwe aanvraag kan normaliter meermaals worden gedaan binnen drie werkdagen. Echter is jouw aanvraag afgekeurd, daarom kon het niet nog een keer worden aangevraagd. Weet jij zo voldoende? Laat het gerust weten als je nog andere vragen hebt. 

Reputatie 2

Ja, weet genoeg en wacht het af. Bedankt!