Overstapservice niet uitgevoerd

  • 31 January 2023
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Goedemorgen,

 

Op 28 november heb ik een nieuw thuis-abonnement afgesloten bij jullie. Ik zal niet verder ingaan op alle punten die mis zijn gegaan want het is al zwaar teleurstellend. Inmiddels is gisteren na lang wachten alles aangesloten. Wat blijkt nu dat de overstapservice door jullie niet is ingeregeld. Hierdoor zit ik nu met dubbele lasten na alle ellende die er al is geweest om überhaupt gebruik te kunnen maken van jullie service.

 

Tijdens het afsluiten van het nieuwe abonnement per telefoon had ik aangegeven gebruik te willen maken van de overstapservice. Na het telefoongesprek kreeg ik een email met de samenvatting waarin vermeld stond dat ik GEEN gebruik wilde maken van de overstapservice, een foutje kan gebeuren. Direct contact opgenomen met T-Mobile waarin werd verteld dat het aangepast zou worden en dat er iets was misgegaan. Nu blijkt dus dat het nog steeds niet is in geregeld zoals hierboven aangegeven.

Ik zie graag een reactie tegemoet hoe jullie dit gaan oplossen?

Met vriendelijke groet,

Max

 



 

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hey @MaxB1900, ik ben meteen voor je gaan kijken. Toen zag ik dat het al via de Klantenservice (online) is opgepakt. Voor het geval dat er nog vragen zijn hierover, laat ik het topic open staan. Ik wens je nog een prettige dag!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hey @MaxB1900, ik ben meteen voor je gaan kijken. Toen zag ik dat het al via de Klantenservice (online) is opgepakt. Voor het geval dat er nog vragen zijn hierover, laat ik het topic open staan. Ik wens je nog een prettige dag!

Reageer