Beantwoord

Overstapservice - Niet vindbaar

  • 30 July 2018
  • 1 reactie
  • 921 Bekeken

Reputatie 3
  • is een Top Poster
  • 12 reacties
Beste T-mobile team,

Ik heb recent een T-mobile thuis glasvezel internet aangevraagd, waar nu de aanvraag voor in gang gezet gaat worden (bedenktijd bijna voorbij). Alleen kan ik nergens vinden hoe ik gebruik kan maken van de overstap service zodat de overstap van XS4all automatisch gaat.

In mijn omgeving kan ik er geen link of niks van vinden. Kunnen jullie mij verder helpen hoe ik dit in gang kan zetten?
icon

Beste antwoord door Sander 31 July 2018, 08:58

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hoi @Wunk

Bedankt voor je aanvraag! Ik denk graag met je mee. De overstapservice kun je aanvragen als je de order plaatst. Eventueel kun je in de eerste zeven dagen alsnog de overstapservice aanvragen. Ik lees dat je bedenkperiode bijna voorbij is. Ik vermoed dat het dan te laat. Dan helpt deze uitleg je om het zelf goed te regelen:

Je kan de overstap natuurlijk ook zelf regelen. Zo gepiept. Er zit wel een verschil tussen Standaard Internet (DSL) en Glasvezelinternet.
  • Standaard Internet (DSL) > Hiervoor is geen monteur nodig. Bij je aanvraag krijg je een verwachte opleverdatum te zien. Deze bevestigen wij na twee weken. Dan weet je de startdatum dus zeker. Dan kun je dus je oude provider opzeggen per die datum.
  • Glasvezelinternet > Nu komt er een monteur langs om de installatie uit te voeren. Deze belt twee à drie weken na je aanvraag om een afspraak te maken. Je kunt tussen één en zes weken in de toekomst plannen. Kies die monteursafspraak dan vier weken in de toekomst en zeg daarna pas je oude provider op. Je hebt namelijk een maand opzegtermijn bij je oude provider.
Let op! Er kan maar één provider op de lijn zitten. Heb je Glasvezel bij een andere provider, dan nemen wij de lijn dus over. Een kabelaansluiting kan wel naast DSL of glasvezel bestaan.


Lees hier alles over de start van jouw abonnement: Alles op een rijtje bij een nieuw abonnement. We hebben ook handige videos met uitleg over de installatie. 😀

Reageer