Beantwoord

Overstapservice NLEx klanten

  • 3 February 2018
  • 8 reacties
  • 476 Bekeken

V.w de slechte communicatie en de super moeilijk te bereiken provider om mijn huidige en aflopende "alles in 1" abo aan te passen bij NLE overgestapt naar T-Mobile Thuis.

Maar nu schijnt T-Mobile ook een behoorlijke steek te laten vallen.

Het zou voor Nle klanten mogelijk zijn om gebruik te kunnen maken van de overstapservice maar na inlog blijkt dit niet mogelijk te zijn, ook niet na telefonisch hulp!

Moest volgens de helpdesk maar zelf opzeggen, nou dat is dus lekker, en gaat niet goed komen bij die club!!! Ze zijn echt gewoon onbereikbaar of kunnen geen Nederlands lezen op verzonden e-mails!

Maar het blijkt dat NLEx klanten, ergens op deze forum te lezen, i.p.v Nle NEM bedoelt word, heb dit dus maar gedaan, maar krijg ook de mededeling dat er 10 cijferige klantnummer word gevraagd terwijl het er 11 zijn!!!! De laatste was bij mij een NUL, heb deze maar weggelaten, dus hoop dat goed gaat komen!

Maar alles op een rijtje gezet is dit niet zeer klant vriendelijk en zelfs laks te noemen, omdat dit probleem, die ik per toeval ontdekte, al geruime tijd terug op deze forum is gezet en de klantenservice van T-Mobile hier niet van op de hoogte is.

Graag reactie terug,
Hartelijk dank alvast
icon

Beste antwoord door Sander 3 February 2018, 15:40

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Hoi Nle-exit,

Allereerst welkom bij Thuis! Fijn dat je voor ons gekozen hebt. Goede naam voor de Community trouwens! ;)

Ik heb even moeten googlen, NLEx blijkt inderdaad van NEM te zijn. Die doet wel mee met het overstapserviceplatform en wij kunnen het oude abonnement dan ook voor jou opzeggen. Dat is fijn, want dan hoef je je geen zorgen meer te maken.

Ik kan er niet voor zorgen dat de klantenservice van een andere provider beter wordt. Ik kan er wel voor zorgen dat het bij ons duidelijker wordt welke provider aangesloten zit bij de overstapservice en onder welke naam (en aliassen hiervan) zij bekend zijn. Dat heb ik dan ook meteen gedaan. Dat is dan meteen bij de hele klantenservice van ons bekend.

Ik hoop dat de oplevering snel verloopt en je van onze diensten gebruik kan maken. Als je nog specifiek wilt weten of de overstap goed verloopt, stuur mij dan een privébericht (klik op mijn naam) met je postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN, dan zoek ik het op!
pb'tje verzonden i.v.m de vraag over de 11 cijferige NLEx klantennummer
Haha, die gebruikersnaam! Prachtig 😂😁
Reputatie 7
Badge +4
Ik hoor niet veel positieve verhalen over NLE, zijn ze ook niet overgenomen door Budget Energie ?
Ik vraag met af wat ze met NLEx gaan doen. als ik het zo hoor is het niet zo'n succes geworden..
Die verhalen komen van mensen die de laagste maandlasten en de hoogste gebruikerservaring willen. Maar ja, het is het één of het ander.

Ik hoorde volgens mij wel dat ze flink wat klanten hadden, 40.000?
Ik kan als ex NLEér niet zeggen dat mijn abo slecht was ! De laatste tijden wel wat verbindingsproblemen of uitval maar kon dit niet goed plaatsen waar dit nou precies aan lag!

Maar omdat het een complete chaos is om ze kunnen contacteren en mijn aflopende "alles in 1" abo te kunnen wijzigen en niet aan deze abo vast te zitten, is mij geen andere keuze gelaten om maar een overstap naar een andere provider, T-Mobile in dit geval, te doen!

Nu na gebruik te maken van de overstapservice van T-Mobile thuis, word er WEL gereageerd op een Whatsapp berichtje van mij, dat ze bericht hadden ontvangen om over te stappen, eigenlijk sukkels daar dus, anders was ik daar misschien gewoon gebleven!!!

Maar ik wacht ook nog op een pb reactie van Sander...
In ieder geval een beetje duidelijkheid vanuit NLEx. Wel te laat dan helaas... Welk abonnement heb je bij T-mobile afgesloten? 750 Mbit/s toevallig? 😎
Internet en bellen 100

Reageer