Beantwoord

Overstapservice televisie + internet

  • 3 December 2019
  • 1 reactie
  • 236 Bekeken

Beste,

Ik heb gisteren een internet + televisie abonnement afgesloten bij T-mobile in combinatie met het verlengen van mijn mobiele abonnement. 

Ik herinner mij niet dat tijdens het bestelproces mij de vraag is gesteld of ik gebruik wilde maken van de overstapservice. Ik ben deze in ieder geval niet tegen gekomen.

Ik zie nu op mijn T-mobile thuis niet de optie om gebruik te maken van de overstapservice, maar wil hier alsnog gebruik van maken. Kan dit?

Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

Kees 

icon

Beste antwoord door Piotr 5 December 2019, 11:52

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hey @IcarusWax,

Tof dat je gaat overstappen, welkom! :smile: Het klopt inderdaad dat je bij je aanvraag niet een overstapservice hebt kunnen kiezen. Dit komt doordat er op jouw adres eerst nog een glasvezelaansluiting gereed moet worden gemaakt. In dat geval kunnen we jammer genoeg geen overstapservice regelen omdat de installatiedatum dan te ver in de toekomst ligt.

Maar dit hoeft gelukkig geen enkel probleem te zijn! Je kunt tot de installatiedatum gebruik maken van je oude provider. Zodra je een afspraak met onze monteur hebt ingepland, kun je die datum als opzegdatum doorgeven aan je huidige provider. Dan hoef je je sowieso geen zorgen te maken dat je zonder internet komt te zitten. :smile:

Reageer