Beantwoord

Overstapservice werkt niet

  • 6 November 2022
  • 2 reacties
  • 67 Bekeken

Geachte T-Mobile,

 

Wij hebben ervoor gekozen om gebruik te maken van jullie glasvezel aansluiting via de overstapservice.

Helaas verloopt dit dramatisch.

Er is ons belooft dat we niet zonder internet zouden komen te zitten, aangezien mijn vrouw thuis werkt was dit dan ook een must voor ons.

Onze oude provider KPN heeft na de opzegging op 1-11 j.l. hun verbinding afgeschakeld, waardoor wij op vanaf 6.00 in de ochtend al geen internet meer hadden.

Om 16.15 uur diezelfde was Guidion netjes volgens afspraak bij ons thuis.

Na 5 minuten was de monteur klaar met de installatie van de modem, maar kwam toen met de vervelende mededeling dat er nog geen internet verbinding was omdat deze nog niet zou zijn door gepatched?

Ondertussen zijn we bijna een week verder en is er nog steeds geen signaal bij ons binnen en zitten wij dus nog steeds zonder internet thuis.

Na meerdere keren telefonisch contact te hebben gehad met de klantenservice hebben we maar voor 2 dagen onbeperkt mobiele MB's gekregen, wat natuurlijk lang niet de gemaakte extra kosten en al zeker niet het ongemak dekt.

Precies de reden dat wij dus voor een overstapservice hebben gekozen om dit allemaal te voorkomen.

In deze tijd namelijk niet erg handig, aangezien (bijna) alles thuis werkt op een Wifi verbinding.

 

Ik hoop dan ook van harte dat dit probleem z.s.m. wordt verholpen.

Zelf ben ik ook werkzaam in de Telecom sector en als wij in het veld een glasvezelkabel niet werkend hebben dan wordt dat ook dezelfde dag nog opgelost.

 

Met vriendelijke groet,

 

Kasper Marcus

 

icon

Beste antwoord door Lisa 7 November 2022, 14:48

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Hi @AmoFu, hartstikke bedankt voor jouw uitgebreide bericht! Ik vind het heel rot dat jullie geen vlekkeloze start hebben gehad en had het heel graag anders gezien, excuses daarvoor. Ik ben meteen één van mijn collega's aan de mouw gaan trekken voor een status update. Zodra ik deze doorkrijg, dan deel ik die met je. Je hoort namelijk te weten waar je aan toe bent. Zojuist heb ik in ieder geval twee extra codes jouw kant op gestuurd om op deze manier toch zo min mogelijk hinder te ervaren. 

Je hoort zo snel mogelijk van me, want ik wil dit heel rap gefixt hebben! 🍀

Reputatie 7

Hi @AmoFu, ik heb al sneller een update voor je dan gedacht! Mijn collega is namelijk meteen voor jou aan de slag gegaan op mijn verzoek en heeft de neterkbeheerder zojuist aangestuurd. Er blijkt namelijk sprake te zijn van een kruising. De netwerkbeheerder gaat langs de wijkkast om dit issues op te lossen. Fingers crossed dat jouw verbinding dus snel weer up and running is. 

Reageer