Beantwoord

Pakket is er dus niet. Monteur komt morgen....


Reputatie 2
ZOOOO vermoeiend.....pakket is er dus niet. Had er feitelijk al 18 mei moeten zijn.
Krijg net een melding dat het morgen komt.
Dat is alleen te laat...
Monteur komt tussen 12-14 uur, pakket komt om 17 uur.
Guidion neemt de telefoon niet op, T-Mobile is feitelijk ook onbereikbaar...
Dit is echt een hele slechte start met T-Mobile thuis....e-mails worden na ZES dagen beantwoord. Enige communicatie mogelijk is via dit prikbord....
Ik hoop dat Guidion ook 's avonds kan installeren en dat ik de afspraak kan verzetten.

Dit heeft me al zoveel tijd gekost......

EDIT:
19:46 Aha. Ik heb eindelijk iemand aan de lijn.
20:01 Huidige oplossing: morgen om 8:57 (ZELF) Guidion bellen om afspraak te verzetten...
Hopen dat dat gaat lukken..
Mobiel zit ik ook bij T-Mobile: geen enkele klachten, als een zonnetje...

Maar dit hele T-Moble thuis gebeuren is tot nu toe een drama
Als compensatie mag T-Mobile thuis wat mij betreft de eerste twee facturen op nul euro zetten....
icon

Beste antwoord door Brian 7 June 2019, 13:22

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

17 reacties

Via hier moet je ook niet teveel verwachten, telefoon is nog het minst traag.
Reputatie 2
"Wat een drama, was ik maar nooit weggegaan bij Telfort."
Ik ga er vanuit dat het wel goed werkt als het eenmaal is aangesloten. Niet?
Internet werkt prima, TV is redelijk te doen, maar de rest valt vies tegen, huistelefoon geen nummerweergave, ondanks dat je hun speciale nummer belt en netjes de vijf als antwoord krijgt en dat het dus moet werken.
Beltijd is te kort, moet nu meerdere keren bellen voordat er word opgenomen.
Klantvoordeel werkt niet, zou er eind mei een update over krijgen, nou niet dus.
Mobiel hetzelfde, gaat te kort over, bij de vrouw gaat dan de uitgezette voicemail er gewoon in wil niet uit.

Geluid via de toslink naar de home cinemaset is te zacht.
Opnames moet je er 2 tegelijk kunnen maken lukt ook soms niet.

En dan is thuis en in meerdere delen van het land het mobiele netwerk ook matig tot slecht, krijg nu regelmatig te horen dat ik bijna niet te horen ben,terwijl ik hun prima hoor ook nooit last van gehad.

En dan krijg je hier weinig tot geen oplossing, en de keren met de klantenservice ben ik 1 keer klantvriendelijk en meedenkend te woord gestaan, de rest zit er maar te zuurpruimen hun tijd uit lijkt het wel.
Reputatie 2
🤔 klinkt niet best....
Niet echt nee, worden 11 lange maanden.
En ik had het van de mobiel kunnen weten, ik zat bij Orange toen ze het overnamen, het ging toen al rap naar beneden met de dekking, snap niet dat ze als best getest netwerk uit de bus zijn gekomen, KPN is een stuk beter in mijn beleving en ervaring, zeker als het netwerk zwakker word is bij KPN er nog een normaal gesprek te voeren, ik krijg nu steeds te horen, wat praat je zacht ik hoor je bijna niet nooit geen last van gehad.

En geloof mij maar, de eerste factuur is netjes op tijd hoor, daar hoef je niet bang voor te zijn, en compensatie zit er ook niet in vrees ik, je betaald alleen de dagen dat je geen gebruik kunt maken van de diensten niet.
Reputatie 7
Badge +4
Goedenavond @KlantMetVraag,

Op dit moment zij er inderdaad issues met het versturen van installatiepakketten. Dat het zo lang duurt is niet goed te praten. Vroeg bellen met Guidion is inderdaad de enige mogelijkheid momenteel. Als je pakket morgen komt, dan zijn er waarschijnlijk met alle verschuivingen in de planning meer mogelijkheden op korte termijn. Vroeg op de dag bellen biedt de meeste kansen.

Mocht je hierdoor zonder internet komen te zitten, dan kun je een unlimited data voucher krijgen om de periode te overbruggen. Dan kun je jouw telefoon als hotspot gebruiken. Waarschijnlijk werkt TV Anywhere ook al met de verkregen gegevens. Mocht je die niet hebben, dan staan deze gegevens op jouw T-Mobile Thuis Mijn Omgeving. Het gaat om het TV klantnummer en bijbehorende pincode. Het is niet optimaal, maar hopelijk voor nu een hulpmiddel.
Heb exact hetzelfde probleem en ook de vraag gesteld hier op het forum.

Na het annuleren van de monteur via Guidion werd ik verzocht opnieuw contact op te nemen met T-Mobile. Zij kunnen ervoor zorgen dat je een nieuwe afspraak kan maken.

De eerstvolgende optie is 3 juli.
Reputatie 2
Heb exact hetzelfde probleem en ook de vraag gesteld hier op het forum.

Na het annuleren van de monteur via Guidion werd ik verzocht opnieuw contact op te nemen met T-Mobile. Zij kunnen ervoor zorgen dat je een nieuwe afspraak kan maken.

De eerstvolgende optie is 3 juli.

🤦🏻
Werkelijk niet te geloven. Bij mij net zo: zou eigenlijk 22 mei gebeuren. Werd toen 7 juni...
Nog gebeld tussendoor omdat ik er geen goed gevoel bij had. Nee, meneer, gaat echt lukken 7 juni! Geen zorgen!

Helpdesk T-Mobile vertelde mij rond 20 uur dat Guidion dus doorwerkt tot 22 a 22:30. Ik hoop toch echt dat ze het opnieuw kunnen inplannen morgen anders is het echt een aanfluiting eerste klas. Sterkte ermee!
Reputatie 2
Lezen hier ook mensen van T-Mobile mee? Ik zou zo graag eens een wat ondersteunend bericht ontvangen in de trant van: "we gaan alles op alles zetten om dat morgen te regelen!".

Ik bedoel: ik ZELF moet Guidion gaan bellen om de afspraak te verzetten! Wat is dit voor een waanzin!
Reputatie 7
Badge +4
Die lezen zeker mee op deze klantencommunity. Het beste kun je in het centrale topic over dit issue posten. Dat wordt actief in de gaten gehouden door webcare. Verder is er ondersteuning vanuit superusers.

Webcare reageert uiteraard ook op andere delen van de community. Dit gebeurd op volgorde van binnenkomst.

Een afspraak inplannen kan alleen de klant doen. Het moment van de afspraak moet voor de klant immers passen. Dat kan T-Mobile niet voor je inplannen. Mocht het niet lukken, dan kan kan altijd ondersteund worden.
Als je bedoelt om terug te laten bellen vanuit Guidion, dan vind ik dat zeker een goed idee. Deze kun je eventueel in het wensentopic kwijt.
Reputatie 2
Beste TAVL,

"Een afspraak inplannen kan alleen de klant doen. Het moment van de afspraak moet voor de klant immers passen."

Opties zijn:
-medewerker T-Mobile schakelt live, direct, met Guidion tijdens gesprek met klant.
-conference-call met zijn drieen
-vooraf signaal sturen naar Guidion: als klant 'xyz' belt, dan MOET dat geregeld worden (reserves inbouwen)
-nog een optie: het gewoon zelf regelen als T-Mobile thuis
-nog een optie en handig: de monteur de pakketten laten meenemen
-ook slim: klant compenseren voor deze onzekerheid en totale tijdverspilling
-meer mensen op helpdesk
-ik kan nog wel meer verzinnen
Deze verdeling over twee bedrijven is in ieder geval totaal bagger.
Erg zielig allemaal voor je merknaam. Ik was en ben nog steeds zeer positief over mobiel van T-Mobile. Maar na deze ervaring krijg ik een beetje allergische reactie van het roze.

Waar ik dus zeer bang voor ben is het volgende:
-morgen zegt Guidion: nee, gaat niet vrijdagavond. Kan over twee weken.
-internet gaat uit morgen..
-(mij is gegarandeerd dat dat niet zal gebeuren: oude provider wordt pas afgesloten als nieuwe verbinding werkt: dat was het grote voordeel van de overstap-service)
-Klopt dit laatste?


Laten we hopen op het beste, en dat morgenavond alles als een zonnetje werkt!
Als dat zo is zal ik het hier posten. (als het stil blijft dan weet je dus wat er gebeurd is...)
Glasvezel ligt er straks uit en is overgezet naar T-Mobile, als de boel niet op tijd op hold gezet is.

@TAVL, je ben een echte topuser, pas op dat je niet van je voetstuk valt, man man wat geslijm om T-Mobile recht te praten wat echt niet goed gaat.
Reputatie 2
Kan ik dan niet gewoon zelf installeren als ik het modem heb?

BTW: dit is via 4G; internet ligt er inderdaad uit...
Monteur kan niet verplaatst worden naar vanavond. Precies zoals te verwachten was. Vandaag al weer 2 uur mee bezig (voornamelijk hangen in de wachtrij bij Guidion en T-Mobile Thuis)
Reputatie 7
Badge +4
Goedemorgen @KlantMetVraag,

Het zijn goede opties die je noemt, die de klantervaring zeker zullen verbeteren. Ik ben het met je eens dat het nu allesbehalve soepel gaat. Weet dat webcare en superusers alles op alles zetten om zoveel mogelijk klanten op weg te helpen en zo goed mogelijk te ondersteunen. Ook is er voor deze actie al extra capaciteit ingezet.De vraag is echter vele malen groter dan verwacht en met deze issues springt iedereen bij waar kan. Monteurs krijgen bijvoorbeeld vaak veel meer adressen per dag om achterstanden in te werken. Heb je hier direct iets aan? Nee. Maar wellicht geeft het enige helderheid dat er veel en veel meer gebeurd, dan dat misschien lijkt.

Minder dat het niet gelukt is en het te laat is om het signaal bij de oude provider in tact te laten. Zo kort dag zijn de processen niet meer te stoppen.

Bij DSL mag het modem zelf geïnstalleerd worden. Bij glasvezel mag dit niet. Dit heeft te maken met garantie en hoge kosten als het mis gaat.

Het enige dat ik zelf in dat geval kan aanbieden is een unlimited data bundel, zoals eerder aangegeven. Daarmee kun je de dagen overbruggen en kun je jouw telefoon als hotspot laten dienen.

@Doornekamp33 Dank voor je aldoor constructieve feedback en hulp om klanten verder te helpen. Je bijdragen helpen daar super bij en zijn een verrijking voor de klant.
Superuser een titel van lik me vestje, ik loop al lang genoeg mee om er te snel achter te komen dat jij een super prutser ben, en alleen maar bezig om een wit voetje te halen en de ellende die T-Mobile veroorzaakt recht proberen te lullen.

En wat ik al zei, kom met een echte oplossing, het signaal ligt er af en die prutsers weten dat de pakketten te laat komen, schuif dan zelf de boel op zodat klanten niet zonder hoeven te zitten ipv een 4G bundel aan te bieden.

@KlantMetVraag als je nu KPN hebt en je hebt een genexis hangen dan kun je even kijken of de lampjes groen branden, dan kun je de boel zelf op de MC aansluiten en heb je de kerstboom ellende van T-Mobile helemaal niet nodig.
Succes ermee.
Reputatie 7
Badge +14
@Doornekamp33 Een beetje respect voor andere klanten zou je niet misstaan!
@TAVL Probeert de klant te helpen dat geeft jouw niet het recht om hem te beledigen.

Hou je aan de forumregels net als iedereen!
Fijne Pinksterdagen.
Reputatie 7
@KlantMetVraag Excuses voor de vertraging, het klinkt als een dooddoener maar we zitten inderdaad echt alle zeilen bij en meer om de vertragingen zo snel mogelijk weg te werkrn. We verwachten en hopen vanaf volgende week weer op tijd te kunnen leveren! Wat het aansluiten betreft, officieel kan ik je dit niet aanraden maar je bent op tijd aangesloten vanaf de centrale dus als je een beetje handig bent dan kan ik je niet tegenhouden 😉 Wees wel voorzichtig met de glasvezel kabel vanaf de FTU naar de Media Convertor!

@Doornekamp33 Jammer om te horen dat je zo ontevreden bent. Dit mag je uiteraard kenbaar maken, feedback waarderen we alleen maar en als we het niet direct op kunnen lossen dan nemen.we het zeker mee voor later. Ik zou je wel met klem willen vragen om het netjes te houden en niet mede community leden die alleen maar proberen te helpen persoonlijk aan te gaan vallen. Dit is tegen de huisregels, het voegt niets toe en zo gaan we hier simpelweg niet met elkaar om.

Omdat er een centraal topic is over de vertraagde leveringen gaat dit topic op slot.